![]() |
Jouw wraak
Een valse noot in een prachtig lied,
en minderwaardig wezen. Iets waar je alleen van walgen kunt, meer ben ik in jouw ogen niet. De vurige woede van je gezicht, de harde kille woorden, al je afkeer kwam naar boven, hard en tegen mij gericht. Maar toen je mij niet wist te raken, waarom pakte je toen haar? Zij, de blakende onschuld zelve, had er toch niets mee te maken? Je doel heb je weten te bereiken, je raakte me, met bergen schuld, die je op mijn schouders laadde, waarom moest je haar misbruiken?! Owk, dat is dus alweer een hele tijd geleden...maar ik wil het gewoon weer eens proberen. Commentaar en duidelijke kritiek zijn van harte welkom, maar doe het alsjeblieft zo dat ik er wat mee kan. |
inhoud is hartverscheurend mooi :eek: , 't loopt lekker door en je heb je gevoel er erg goed ingelegd (al was het beter dat je dat gevoel niet had :| ) en de rijm klinkt goed. Ik vond het omdat het mooi was wel te kort eigenlijk :) mss had je wat andere woorden moeten gebruiken, wat minder 'gewone' woorden, bv: 'de brandende woede' inplaats van 'de vurige woede' om maar een slecht voorbeeld te noemen.
moet er na de 3e laaste zin geen komma ? de rest zeg ik wel over mail |
Heel erg mooi. En ontroerend, want je hebt het gevoel er inderdaad ontzettend goed ingelegd, zoals m'n voorganger al zei.
Het ritme is goed en je rijm is heel natuurlijk. Mooi. (y) |
wow, thnx allebei :bloos:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |