![]() |
[powerpoint] probleem met versies
Heb net de zoek-functie al gebruikt, maar heb niks nuttigs kunnen vinden.
1) Kun je een ppt-presentatie 2000 in een ppt 97 openen en presenteren? 2) En andersom, kun je een ppt-presentatie 97 in een ppt 2000 openen en presenteren? Alvast bedankt! |
pp 2k maken -> 97 open : Nee
pp 97 maken -> 2k openen : Ja |
Dankjewel, dit is dus wat ik al vermoedde...
Dus het ligt niet aan mijn gebrande cd. Het helpt dus ook niet als ik een usb-stick ga gebruiken? En hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er een 97-versie van maak? Kun je dat instellen in pp-2000? |
Heb net even gekeken...en dat kan dus (wist ik niet :o)
Maar moet ik hem dan opslaan als 'presentatie 97-2000, en 95'? |
Citaat:
Om hem voor een oudere op te slaan ga je naar bestand -> opslaan als -> en dan selecteer je, in de uitschuiflijst van opslaan als, de gewenste versie. Citaat:
|
Nog een vraagje. Ik heb hem nu opgeslagen als 95/97/2000-bestand, maar nu isie wel heel erg groot geworden: 27283kB (ook omdat ik hem via msn moet verzenden naar iemand die hem voor mij gaat branden, dus hij zal uiteindelijk wel iets minder groot zijn) maar past dit op een cd?
|
Citaat:
En op een cd past +/- 700 mb Misschien is het handig om hem in te pakken met bijvoorbeeld winrar. |
Nou dat laatste lijkt me niks...ik vind het nu al een gedoe en van inpakken weet ik helemaal niks. Maar hij past er nu ruim op en daar gaat het om.
Heel erg bedankt! |
Citaat:
En een bestandje van 27 mb inpakken is zo gedaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |