![]() |
circus...
Zag net iemand jongleren...Moest ik aan het circus denken...Ben eigenlijk nog nooit aar een circus gegaan...Ik weet ook niet of ik het leuk zou vinden...Acrobaten zijn wel stoer en zo, maar al die diertjes die kunstjes kunnen, lijkt me niks...Om over de clowns nog maar te zwijgen...
Wat vind jij van het circus??? |
Clowns zijn eng. :(
|
circus blijft leuk, hoewel ik vroeger op de een of andere manier bang was voor trapeze mensen
Doet me denken aan circus renz, staan hier in t dorp komende week :p |
Suf en nooit spannend.
|
cirque du soleil :cool:
heel gaaf :) |
Citaat:
|
sommige onderdelen zijn best leuk...
|
Er was afgelopen zaterdag nog een circus van heel veel mensen die tegen het huidige kabinet waren. Ik vond het vrij vermakelijk.
|
Citaat:
|
Circus is wel leuk. :) Een vriendin van me gaat vanavond nog naar het circus. :o
Maar als je circus zegt, denk ik meteen aan deze twee figuren: http://info.bassieenadriaan.nl/images/BenAoud.jpg :cool: |
Ik ben heel erg bang voor clowns, maar jongleren is gaaf! :cool: (y)
|
Ik kan ook jongleren. :cool:
Enneh, ik zou best wel weer eens naar een circus willen gaan. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is de Maarten Trompstraat een beetje in het centrum, MieX? :p |
Morgenavond om 8u is de eerste voorstelling al. :eek:
|
10 tot 15 euro is niet zoveel. :o
|
Citaat:
:) Veel plezier. |
ik ben nog nooit naar het circus geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of toch niet? :p |
ik vond het circus echt magisch altijd. wat al die mensen konden, en hoe makkelijk het leek voor ze. en inderdaad, cirque du soleil lijkt me nu echt fantastisch. daar zou ik nog wel heen willen.
|
Citaat:
|
Ik hoef niet naar het circus. Het kabinet en de LPF is al geen grote toneelvoorstelling met allemaal clowns.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
circus? (y)
|
Citaat:
|
ik ga elk jaar naar het kerstcircus in carré met de gehele familie, wat een pret. maar dat is wel leuk.
cirque du soleil lijkt me ook wel vet om een keer te zien. |
Citaat:
|
Cirque du Soleil is wel koel, vooral als ze met de diabolo's hard falen :cool:
Citaat:
Ze gingen wel jongleren met kegels, bijlen en brandende fakkels. Helaas ging het alleen met de kegels fout :( |
Citaat:
|
Ik ben vroeger wel naar het circus geweest, maar de vraag kan ik mede daarom niet objectief beantwoorden.
|
Ik ben vorig jaar naar Carré geweest. Dat was wel leuk, zeker ook omdat het gewoon een mooi theater is (speciaal gemaakt voor circus). Maar zoiets moet je echt eens in heel veel jaar doen en niet vaker, omdat je de knappe kunstjes al snel gezien hebt.
|
Ik ben wel naar het Russisch Staats Circus geweest, met de beroemde clowm oleg Popov.
Beetje tegenvaller |
Clowns zijn, zoals iedereen weet, kwaadaardig.
|
Bassie en Adriaan. :cool:
|
Fantastisch.
|
Alleen leuk als je het (erg) lang niet gezien hebt oid.
|
Circus is saai.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |