![]() |
GreenDay * American Idiot
Hoi :)
Kent iemand dit nummer en wat vind je ervan? Kvind hem zo vet :cool: De tekst vind ik ook goed. |
Ow jeah. =D
|
green day was sowieso niet eerder bekend bij jou? ;) :p
|
nah dat nummer is wel leuk, maar de cd vind ik veel beter, k had niet verwacht dat greenday met zo'n goeie cd zou komen...
|
Citaat:
|
hoeveel topics gaan hierover?
|
ze is pas 13, boeiend
|
Citaat:
Ik word altijd blij als ik clips zie van Green Day. (y) |
Citaat:
|
Ze is in de jaren '90 geboren! echt te cool.
|
vet nr :)
maar ik begin m zat te worden, ik luister m te vaak :P |
Nummer is wel okay, vooral als je weet dat het van een band als Greenday afkomstig is dat over het algemeen veel mindere muziek maakt
|
Greenday is (n) , overigens het liedje American Idiot wel nét iets betere slechte muziek is dan de rest :cool:
|
niet echt super mijn stijl......maar aangezien er voor de rest grotendeels bagger op de tv is en deze dan langskomt laat ik m altijd aan staan, omdat t tenminste nog een beetje goede muziek is :)
|
International Superhits is de beste CD _O_
|
Verdomme.
|
Verschrikkelijk (n)
|
kerplunk is de beste.
|
Citaat:
|
vind het een goed nummer, blijft hetzelfde maar toch goed
|
Leuk nummer, 'n paar dagen in m'n hoofd gehad.. Heb de cd ook binnen, alleen nog niet aan 't luisteren toegekomen ;) druk druk druk
|
ik vind het koel dat ze muzikaal echt zo aan het groeien zijn. Ook die verhaallijn van de CD is echt meesterlijk.....had je bij kerplunk nooit kunnen denken, dat er nog eens dit kwam :p
|
Nummer is wel leuk, maar nu al te vaak gehoord ;)
De CD vind ik ook steeds beter worden. Jesus Of Seburbia = (y) |
Citaat:
|
wel vet nummer, niet echt representatief voor de rest van de cd though, dies stuk vetter nog
maarja dookie uber alles |
zit 'm nu binnen te halen.
die cd is best wel vet eigenlijk. (y) |
Juist, Dookie uber alles! Jij snapt het Artus.
Nja, ik vind al hun CD' s vet. Hehe. |
Dookie is het coolst ja, maar misschien scheelt het dat ik die cd al 10 jaar ken.
Ik heb de nieuwe nog niet gechecked, zal ik eens gaan doen als ik er behoefte aan heb, ben wel benieuwd. |
Ik ben echt een supergrote fan geweest van Green Day, maar heb t nieuwe album nog steeds neit gecheckt, doe ik nog wel.
Nimrod is ook (y) |
kerplunk en nimrod zijn geniaal.
dookie ook, though. eigenlijk alles wel. (y) |
juist :)
|
Citaat:
Maar ik ben benieuwd en ga hem eens afhalen. Dookie is altijd leuk geweest ^^. |
ik vind het cool hoor dat de nieuwe clip op mtv komt (y)
|
2.47x10^44 keer beter dan het gemiddelde liedje uit de top 40. Niet zo veel aan dus...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind het wel een leuk nummer, maar ik vind het niet echt bijzonder ofzo. een echt greenday lied wel..
heb volgens mij 7 of 8 greendag albums. maar denk niet dat ik deze ook koop. tenzij hij erg goedkoop is:P ben dr nu wel wat zat van..tis allemaal veel van hetzelfde kerplunk is idd een van de leuksten nog .. |
Citaat:
|
Ken als het goed is alleen Favorite son, die op de rock against bush staat. Voorderest even kijken/luisteren danmaar. .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Green Day is gewoon een goeie band. En ik hou nou eenmaal van pop. |
Green Day = Jeugdsentiment.
|
Citaat:
|
Niet dat ik het nu nog luister. Maar vroeger luisterde ik er wel veel naar.
|
Citaat:
...en verder word t hip om ontruie dingen leuk te vinden |
vroeger luisterde ik er ook veel naar de laatste tijd niet meer zoveel
maar het album american idiot is echt vet wat een coole cd beters |
Green Day.. :) Brings back memories.. Dookie!
|
10 jaar geleden inderdaad :)
|
Green day zijn pioniers van de slechte poppunk, net als The Offspring (n)
Dit nummer is ook weer zo fout als Jamai in lederhosen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |