![]() |
Illustarties uit kinderboeken
Ik zit dus in het 1e jaar kleuteronderwijs en voor beeldopvoeding moeten we dus 2 kleuterfiguurtjes tekenen . (jongen en meisje) Het zal dus later de bedoeling worden dat we zelf een verhaaltje kunnen illustreren . Om een beetje de stijl te leren kennen mogen we nu de figuurtjes 'overtekenen' van een bestaande prent ( wel eigen elementen aan toevoegen) . Nu was mijn vraag dus weet iemand een site waar ik zo een tekeningen kan vinden ? Thx
|
|
Het kan aan mij liggen maar die link doet het niet :bloos: :confused:
|
heir doet ie t gewoon :confused: :confused: :bloos:
|
zijn wel mooie tekeningen trouwens, vooral nummer 3! (y)
|
ik krijg zo een 'this page can not be displayed' ding :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
helpt dus niet . Een vriend van mij krijgt net dezelfde foutmelding :|
|
regent het bij jou buiten?
|
Is het wel een betrouwbare vriend?
- Ik ben het met Escapism eens, 2 is heel aandoenlijk. Henk Mul ! |
Hoezo is het wel een betrouwbare vriend ? :confused: Ik zal morgen wel nog is proberne , in elk geval bedankt
|
:(
|
Ik vind 4 wel koel, met dat jochie op de step.
Maar anders kun je 1 denk ik het beste gebruiken, die is het meest geschikt met wat jij wil. |
Niemand die ik ken raakt op die site . Zal wel niks met het feit dat we in Belgie wonene te maken hebben maar toch .. raar :confused: *is benieuwd nar de tekeningen :( *
|
Citaat:
[edit] 1 kan bij nader in zien toch wel [edit] |
schattig <3
|
Citaat:
|
oftewel die site is een verzinsel van Escapism en ze houden je voor de gek?
|
Citaat:
sssst :o :p |
|
Citaat:
|
Bad Gateway
The following error occurred: The host name was not found during the DNS lookup. Contact your system administrator if the problem is.not found by retrying the URL. (DNS_HOST_NOT_FOUND) -------------------------------------------------------------------------------- Please contact the administrator. |
Citaat:
|
Citaat:
|
(l)
|
krummie waar op de uithof ben je, beatdown!
|
die apies zijn idd gaaf! :d misschien zit het ergens met je proxy verkeerd idd, ik weet niet hoe ze die dingen in België programmeren?
|
Als sommige mensen in Nederland hem ook al niet kunnen krijgen dan ligt het toch echt aan de verkeerd geconfigureerde gateway ports.
|
misschien gewoon aan het feit dat er in nederland meer kaas is dan in belgie...
|
Citaat:
|
en de rozijntjes :cool:
|
kellytje, start deze thread nog maar een keer, dat iedereen dan SERIEUS kan reageren. Want dit gaat nergens over...
Sorry voor het niveau van de kinders hier... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |