![]() |
Gebruikt?
Ik vind een jongen al een jaar lang leuk! en dat weet hij! het is nou al 4x gebeurd dat ie zegt dat hij mij ook leuk vindt en op het laatste moment vindt ie me toch niet leuk genoeg..! Hij vindt namelijk iedereen leuk!
nu zijn we goeie vrienden! en hij had gezegd dat ie met me wilde zoenen! vorige week is dat idd ook gebeurd! voor de 4e keer wou hij op het laatste moment toch niet voor vast! Daar baalde ik van en heb dat ook gezegd... gister hebben we weer een leuk avondje gehad http://forum.scholieren.com/wink.gif en zijn vrienden staan volledig aan mijn kant, wat de nodige grappige acties oplevert! maar ... hij wil dus wel met me zoenen en kleffen maar nix voor vast! Wordt ik gebruikt? hij zegt van niet maar hij weet waarschijnlijk dat ie me kan krijgen HELP!!!! alvast thnx... kuzzieeee |
Hij is denk ik een beetje bang voor een vaste relatie. Dat hebben wel meer jongens.
|
misschien denkt ie als je een vaste relatie neemt, dat het dan te serieus word offsow, dat hebben dr wel meer..
|
Ja, zo kan je het ook bekijken!
maar hij heeft ook met vriendinnen gezoend enzo... dus wat betreft gaat ie wel iedereen af.. http://forum.scholieren.com/frown.gif |
Dat gebeurt gewoon vaak IRL, get used to it...
Ik ken zoveel mensen die er ook gewoon ronduit voor uit komen dat ze alleen willen zoenen en verder niks, zelf ben ik niet zo, maar ga er maar vanuit dat een hoop mensen zo zijn. |
Heeft hij ook een relatie met ze gehad?
Zo nee, dan kan hij het gewoon niet aan en zal hij met iedereen rommelen. Wat hij waaarschijnlijk ook zal doen als je wat met hem krijgt. Zo ja, waarom ging het mis? Was hij met andere meisjes bezig? Als je iets met hem krijgt, zul je heel goed op hem moeten letten. |
Nee, hij heeft geen relatie met ze gehad, maar dat kwam door de meiden en niet door hem! want zij weten ook hoe hij is.
alleen ik geef toe.. want ik vind het zooo leuk... maar ik denk dat ALS ik wat met hem heb, dat het eerder uit gaat omdat ie me niet leuk genoeg vindt, hij zal me denk ik niet 'bedriegen' ofzow... |
Zoals Johan Cruijf zei:
Als je niet schiet ken je ook niet scoren Pak dat lekkertje dan! Ik neem aan dat jij niet oninteresant bent. Niet bang zijn! |
Hahaha... dankje!!!!
zal ik doen!! love ya |
zoek een andere gozer die om je geeft ?
|
"echte liefde" http://forum.scholieren.com/confused.gif
|
Dat is neem ik aan geen vereiste.
|
Pak dat lekkertje dan! Dat is soms een beetje moeilijk, ik ben nou voor de 6e keer met dezelfde jongen geweest en ik vind hem echt heel leuk... Maar hij is tussendoor met nog 2 andere meisjes geweest. Ik weet gewoon dat hij met gebruikt maar ik kan m gewoon niet loslaten... |
Citaat:
Ja, zo is dat bij mij nou ook! hij had laatst weeeer met mn vriendin proberen te zoenen! en toen ben ik echt heel kwaad geworden! en heb niet meer op hem gereageerd.... en nu.... krijg ik allemaal smsjes van hem! hahaha... maar wat ie nou wil???!!! ikke nie wetuh!! |
Nu tijdje later..
wil hij weer met me... maar probeerde nix omdat ie wist dat ie het verknald had! ik wil hem best een kans geven maar ben zo bang dat het 'just voor de sex' is.. helP!! thnx kus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |