![]() |
leeftijdsverschil & meisje gezoend
Hoi, ik ben 24 en heb met m'n stomme hoofd een meisje van 14 gezoend (het zusje van een vriend van me). Eenmalig en er is verder niets gebeurd, ik was ook niet echt nuchter alhoewel dat nooit een excuus mag zijn.
Nu zijn haar ouders er achter gekomen, nu weet ik dat het illegaal is om seks te hebben met een minderjarige, maar iemand die iets weet over hoe het zit met zoenen? Voor het geval dat haar ouders serieus kwaad willen, het zijn niet de makkelijkste mensen namelijk. Alvast bedankt voor jullie antwoorden... |
Of het illegaal is weet ik niet, maar ik denk niet dat de politie er werk van gaat maken als ouders komen klagen dat hun 14jarige dochter vrijwillig een oudere jongen heeft gezoend.
|
Ja, je bent harstikke strafbaar. waarschijnlijk krijg je -met goed geluk- levenslang plus tbs met dwangverpleging. En terecht.
|
volgens mij kan het niet veel kwaad...
politie kan der weinig tegen doen geloof ik! Heb nog nooit gehoord dat zo iets illegaal is!! Kan me niet voorstellen :eek: En heb het nog even bij een oude wijze man gevraagd :P die denkt ook niet dat het illegaal is dus denk dat je de grootste zorgen moet maken om haar ouders! |
Ben je wel écht 24?
|
okay, dan ga ik daar maar even van uit. Bedankt :).
Die ouders ontzie ik wel dan, ik maak me meer zorgen om haar broer. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een vriend van me zoende met m'n zusje, maar ja, dat was maar een paar jaar leeftijdsverschil. Dit is tien jaar leeftijdsverschil en best wel heftig gezoen met een aantal mensen die het hebben gezien. Ik wacht wel af... |
komt vanzelf weer goed...
en vaak word het je wel onzin als je(lichtelijk)dronken was... maja weet natuurlijk niet hoe haar broer daar over denkt! Maja je bent in ieder geval niet strafbaar voor je daad :P |
hm een jongen en ik vonden elkaar ook leuk, ook 10 jaar verschil en heb dat ook niet doorgezet omdat ik m dan niet mee naar huis enzo kan nemen..maar ik denk dat mn vrienden ofzo het niet echt raar zouden vinden doorddat je t verschill tussen ons niet merkt en ziet..ik weet niet hoe dat meisje is, heel kinderlijk ofzo(lijkt me toch wel een beetje op je 14e..) maar ik probeer een beetje te zeggen dat als t vrijwillig van haar was en ze t leuk en normaal vond (zal wel) dat t dan toch veel minder erg is? dan zal zij er geen probleem ofzo van maken, misschien haar ouders ofzo wel, maar dan kunnen ze in principe je toch nix maken??
|
10 jaar is wel erg veel. Maar vooral: 14 is erg jong. Niet meer doen zou ik zeggen...
Aan de andere kant: zij deed natuurlijk wel mee. Maar goed, dan moet jij weer verstandiger zijn......... Argggggggghhh!! |
hm er hebben er al een paar jongens iets illegaal met me gehad :D
|
ja, ze is ook echt een meisje, je hebt ook absoluut niet het idee dat ze toevallig 17 ofzo zou kunnen zijn. :-\
|
Het is wel moeilijk (eng) voor zo'n meisje om 'nee' te zeggen, als de ander zoveel ouder is. In dit geval wilde zij het gelukkig ook, maar dat je 't wel zeker weet ..
|
ja, ze zoende mij. Ik zoende maar terug, leuk meisje om te zien, maar nog echt een meisje. Ik zat toen al te twijfelen maar had zoiets van 'laat maar'. Ik zit nu meer mijn schuldgevoel wat van me af te praten :-p.
|
Als ík haar vader was, zou ik het wel weten.
|
Heh, nou, als zij begon, hoef je je niet schuldig te voelen.
Dan zou zij zich nog eerder schuldig moeten voelen. Maar goed, dan ben jij weer verantwoordelijk etc etc. Maar van die vieze rotjongens die zich dan opeens heel intimiderend op je storten .. :(. Ik denk wel dat je de volgende keer dat zoiets je gebeurt je nee moet zeggen maar goed dat had je zelf ook al wel door. |
ja, ik ook. Ik had ook maar tegen haar gezegd dat ik het compleet zou verbieden als mijn 14 jarige dochter een jongen van 24 had gezoend. Maar ja, nu sta ik aan de andere kant.
@CSN: ja, dat opdringerige gaat echt nergens over, maar dat zal niemand me kunnen verwijten. Haar initiatief was het, alhoewel ik mezelf ook niet helemaal schuldvrij wil praten. En de volgende keer zeg ik ook nee uiteraard. @Mark Almighty: overdrijven is ook een vak zeg. Je dochter zoent een jongen van 24, en daarom zou je die jongen van kant maken? |
Ik had je van kant gemaakt. (y)
|
Dat snap ik wel. Dat zou ik ook doen als ouder. Jammergenoeg denken mijn ouders daar niet zo over. Nou ja, het is natuurlijk ook niet erg slim van je .. maar ook niet van dat meisje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zijn haar ouders er achter gekomen?
Daarnaast, waar heb je met haar gezoend? Je was niet nuchter... tijdens het uitgaan ofzo? Alhoewel wat doet een meisje van 14 uit... als het zo is, daar zouden haar ouders dan 'strafbaar' voor zijn... maare ik denk niet dat je er echt problemen mee kunt krijgen. |
Citaat:
En het was tijdens het uitgaan, maar het was niet uitzonderlijk laat. Half 11 ofzo, ik had alleen best voor zitten drinken met een vriend van me thuis. |
Citaat:
Maar is haar moeder er heel boos over, of denk je dat alleen (sorry het is te laat om nu terug te lezen ;))... Ik bedoel ze beschermt haar kind niet echt goed, half 1 van huis weg als je 14 bent... en dan met gasten van 24! Ik weet niet of ik achterlijk streng ben opgevoed, maar het lijkt me toch wel een beetje jong en weinig bescherming. |
Citaat:
Half 1 is half 11 trouwens ;-). Ze was ook niet met me mee overigens, ik kwam haar alleen tegen die avond, ze was daar met wat vriendinnen en vrienden. |
Citaat:
Daarnaast half 11 voor een meisje van 14 vind ik nog redelijk laat voor zomaar... nou ja ik heb er ook geen verstand van... |
Citaat:
|
In principe ben je als vierentwintigjarige die iets uitvreet met een meisje van veertien wel strafbaar, maar dat is een theoretische vingeroefening. Als jij het gewoon bij één zoen laat, je nu realiseert dat ze te jong voor je is en je haar niet moet neuken ofzo, dan is er niets aan de hand.
|
hmm toen ik 14 was mocht ik om 2 uur thuiskomen, om vervolgens om 3 uur uit mn huis te ontsnappen :D maar dat is ook wel een chille tijd voor die leeftijd denk..
|
Citaat:
Tja als je echt wilt weten of haar ouders je afslachten ga je gewoon naar ze toe en leg je het uit. eveneens bij haar broer (jou vriend) |
Het is niet strafbaar om een meisje van 14 te kussen als je 24 bent als ze toestemming gaf.
Het is ook niet strafbaar om sex met iemand van 14-16 te hebben met haar uitdrukkelijke toestemming. Haar ouders kunnen dus zeuren en aanklagen wat ze willen, je kuste haar (hopelijk) niet tegen haar wil, dus het is geen aanranding, en er heeft geen sex plaatsgevonden, wat als wel het geval was geweest ook geen zaak was geweest als ze daar ook aan meewerkte. |
niet druk om maken.. :) kom op zeg..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, groot gelijk ook, geen haar op mijn hoofd die er over denkt om met een 14 jarige naar bed te gaan :-\. Maar het gaat puur om het zoenen eigenlijk. Ik heb vandaag verder niks gehoord van die vriend van me, dus het zal wel meevallen. En ze zal zelf vanavond wel online zijn op msn, maar eens kort mee praten om te zien of haar ouders nog wat gezegd hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
als je ook de rest leest, dan zie je dat ik reageer op iemand die niet meer wist hoelaat ze moch thuis komen op dr 14e |
Citaat:
|
volgens mij is zoenen niet strafbaar hoor, maar dat weet ik niet zeker. en als zij vrijwillig meedeed kan jij niet aangeklaagd worden!
|
sorry maat ik vind je een sukkel.
tien jaar verschil. WOW dat is enorm nu. IK zou het erbij laten en tjah... mensen maken fouten |
Tering gast, hoe zat was je? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
ik post hier echter wel incidenteel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|