![]() |
toekomst op een kermis
ik zag je staan
op de kermis jij stond bij het spiegelhuis je keek wat glazig had wat op en je zong een lied zo zag je er tevreden uit je spiegelbeeld echter niet in het spookhuis uit het licht hoorde ik je hikken met mijn ogen dicht zo eenzaam als de spook die voor ons stond was jij dat ook de botsauto's al van de baan zag ik je met een fles er dronken tussen staan begonnen om een kick kwam alles eruit ook ik en zo lag onze toekomst op straat wachtend om weg gespoeld te worden ik keerde jou de rug en zonder dat je het merkte naar huis terug |
Allereerst, welkom mede nacht-dichter :p
Ik vind je gedicht wel leuk, je zou 't misschien iets netter kunnen uitwerken maar het idee is zeker (y). |
Mooi idee dat wel goed is uitgewerkt naar mijn gevoel (y)
De laatste strofe is sterk vind ik |
Vooral de laatste strofe is sterk inderdaad. (y)
Maar ik vind wel dat je de andere strofes iets beter uit zou kunnen werken: ik vind je woordgebruik niet echt origineel en de vorm vind ik ook wat minder. Wel is het idee heel erg leuk! :) |
hihi ik lees dit gedicht net terug.. wist niet eens dat ik hem gepost had.. ik heb hem geschreven met een vriendin toen ik redelijk zat was hihi.. ik vind hem zelf (nu ik nuchter ben) erg slecht.. heeeel erg slecht :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |