![]() |
Verdwijning
Verwaterd
en verwoest door de storm. Verweerd, verworpen en vervormd. - De tijd verstrijkt, niemand kijkt - Al tijden verlaten en zelfs verloren. Men zal er nooit meer iets van horen. Het is maar een uitprobeerseltje... Ik ben benieuwd of het jullie aanspreekt of niet! |
Ik hou van v-tjes, maar je maakt er zo'n opsomming van :).
De tijd verstrijkt, niemand kijkt, had ook iets vloeiender gekund. Zoiets als, En in de tijd die verstrijkt is er niemand meer die kijkt. Maar dat is persoonlijke voorkeur. herhaling van tijd, vind ik nix. De laatste zin vind ik nogal lauw als afsluiting. Is er dan ook iets goed? Jaweeeel, het idee ^^. De uitwerking ook wel, maar het stottert in mijn ogen. |
Citaat:
Verdwijning Door stromingen verwaterd en verwoest in een kolkende storm. Seizoenen later verweerd, en vervolgens vervormd. - Niemand kijkt terwijl de tijd verstrijkt - Al jaren lang verlaten en dan zelfs verloren. Hoewel men vrezend de kreten zal blijven horen. Wat vind je er nu van? |
Dit is al veel beter! Meer vloeiend en beter uitgewerkt :). (zelfs dan vind ik weer mooier dan dan zelfs).
Over de zinnen en sommige breekpunten heb ik zo mijn twijfels, maar dat zijn persoonlijke kriebels :D. |
Dank je! :D
|
Yeps de 2e versie is véél beter...leuke alliteratie met de v
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |