![]() |
[PM's mededeling]
Als ik een PM ontvang krijg ik wel een mededeling dat ik hem kan openen, alleen opent mijn computer hem niet...
En nu als ik een PM krijg als ik aan het forummen ben, krijg ik geen melding, die krijg ik alleen als ik opnieuw het forum open in een nieuw scherm... Is hier iets aan te doen? Weet iemand of en zoja hoe ik dat op m'n computer kan veranderen? |
Waarschijnlijk heb je een popup killer, waardoor je hem niet kan openen, dat heb ik althans. Die kan je wel uitzetten voor bepaalde sites.
Waarschijnlijk bij opties ofzo, of er komt in je browser een mededeling te staan dat er pop-ups aanwezig zijn. |
Volgens mij krijgt ze wel de pop-up dat ze een nieuwe PM heeft maar kan ze vervolgens geen nieuw scherm openen om die nieuwe PM te lezen, lijkt me niet dat dat iets met je pop-up killer te maken heeft
|
Citaat:
Ik ben er alleen niet zeker van dat dit het probleem is dat Gothic omschrijft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die heb ik ook. Ik klik eerst op ok en dan op anuleren dat werkt altijd. Dan opent je browser m automatisch als ik me niet vergis in een nieuw scherm maar dat weet ik niet zeker meer. Anders opent ie m in hetzelfde scherm maar dat is toch ook niet zo'n probleem? Ik gebruik trouwens IE 6.0. |
Citaat:
|
Ja dat heb ik ook. Maar dan krijg ik ook die reclame net zoals die rook van laatst die ineens door m'n scherm vloog :s
|
ik heb hetzelfde als jij... en bovendien als ik aangeef hem te willen openen doet hij het niet. Maar ik ben er nu achter dat wanneer ik dan op annuleren druk hij hem wel opent (btje de omgekeerde wereld ;))
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |