![]() |
help!!!, waar vind ik een site voor beltonen die je zelf kan composeren!!!
heey,
ik heb een vraagje, ik heb ff een nokiatje gekocht, mar ik kan er zelf nummers(beltonen) mee make, is er een site voor waar je die dinge vandaan kan halen en dan zelf in je telefoon kan zette. weet iemand misschien een site, waar ik voorbeelden van beltonen kan vandaan halen???:S:S want ik weet het niet:(:( |
Probeer www.bamikanarie.nl eens ;)
|
datakabel kopen is makkelijker.
|
V&e---> dk
|
|
Citaat:
|
op internet.
|
Rooksignalen zijn weer helemaal terug.
|
Citaat:
|
Beltonen zijn voor n00bs. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: wat is er interessant aan om te weten wat voor beltoon ik heb :confused: |
Ik heb een zelf opgenomen beltoon :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ontopic: ik weet het niet |
Kan je niet op je nokia zelf beltonen composen? Ik kan het toch op mijn 3650 :)
|
Mijn vriendin heeft al een tijdje de kerst versie van summerjam als ringtone. Hoe kansloos is dat? :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
de beltoon van Dragostea Din Tei is en blijft daarentegen wel :cool: |
Citaat:
Ik kan zelf ook een paar noten op papier zetten, dat maakt toch ook geen muziek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
En anders zeg ik tegen circus Renz dat je de hele tent op gaat blazen, dus mijn belt0nen 0wnen!
Stiekem ook wel omdat ik mn trilfunctie nooit voel :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
!!! google.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon midi-sites....
midi.pagina.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
U hebt gezocht op composeren:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. componeren misschien? (y) |
Citaat:
|
composeren komt volgens mij van compositie en zou dus iets als samenstellen moeten betekenen, componeren is dat je ook de melodie voor je eigen beltoon schrijft, lijkt me niet dat de TS dat bedoelt
|
Citaat:
Citaat:
Hmmmmm.... (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |