![]() |
Rare Sperma
:s Ik heb een vraag, en ik hoop dat 1 van jullie mij hiermee kan helpen: Maar als ik klaar kom heb ik klonterig sperma, en niet echt vloeibaar. Tevens doet het een soort van pijn. En na het klaarkomen blijf er af en toe wat naar buiten stromen. Maar eerst had ik wel normaal (goed) sperma. Ik vraag me af of een van jullie weet wat dit is, en wat ik er kan tegen doen. :confused:
|
je moet vragen of ze het voortaan beter mixen.
|
Denk niet dat het echt kwaad kan, hoe oud ben je?
|
16
|
heb hier laatst ook al wat over gelezen,
'regelmatiger klaarkomen moet goed zijn? :confused: ik weet het ook niet goed... ben geen expert op dat gebied :rolleyes: |
Op tijd de boel verversen ;)
En als je er niet zeker over bent gewoon naar de dokter gaan :) |
klinkt als een SOA eigenlijk
|
Citaat:
Ik zou toch even naar de dokter gaan, kan nooit kwaad natuurlijk. |
als je klontjes in je glas melk ziet is het ook bedorven... :cool:
|
Citaat:
|
Ahhh, jullie maken die arme jongen nu wel heel erg bang! SOA, schimmelinfectie, bedorven melk.... Voorspeld niet veel goeds :p.
Al weet ik zelf eerlijk gezegd niet zo goed waar het aan zou kunnen liggen. Hoe lang heb je dit al? En zijn er nog meer dingen opgevallen? Op wat voor moment doet het pijn en waar lijkt die pijn vandaan te komen? |
L&g
|
Citaat:
ROFL :D haha geweldig wat droog :D |
ff naar de dokter gaan, die weet 't wel. Tis heus niet zo raar. Misschien is het maar een kleine infectie. :)
|
harder schudden :rolleyes:
|
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal nog ff een weekje wachten kijken of het over gaat, en daarna ff de dokter chekke ..
Thx u |
gewoon ff flink wat handwerk verrichten deze week en kijken of het dan misschien beter is?
|
Meer Maizena eten? :D
|
heb je geen soa??
of probeer anders idd wat vaker klaar te komen :) |
Die dikke klonten is niks anders dan puur zaad :p
niks bijzonders, is niks ergs aan. Als je je er wel aan stoort probeer idd wat meer te rukke ;) |
drink meer water (y)
|
als t pijn doet lijkt me niet goed, soa mogelijk? ga ff naar dokter. als je sperma ''gek'' is is nie erg, veel jongens denken dat hun sperma gek is maar de pijn klinkt niet gezond
|
lijkt me wel fuckup :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk het dus even niet. Sperma blijft drie dagen optimaal, en dan wordt het afgestoten. Bij weinig tot geen sexuele activiteit kun je dus een natte droom hebben. Dit is echter nog omstreden. Andere theorie (algemene) is dat sperma na drie dagen wordt afgebroken, en dat de eiwitten worden hergebruikt, en dus deels in het bloed kunnen worden opgenomen. Dat zijn echter miniscule afbraakproducten. Geen zwemmende visjes, wat jij bedoeld. Hopelijk voor je was dat een grapje... |
Citaat:
|
Misschien moet je je eens wat minder aftrekken.
Dat is niet grappig bedoelt. Ik meen het. Ik ken het fenomeen en ik weet dat het daar aan 'kan' liggen. |
minder fietsen :o
oja, haha, wisten jullie dat de straling uit mobieltjes slecht is voor je sperma? :cool: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sperma is niet altijd precies hetzelfde. Soms wat dikker, soms wat dunner, soms klonters en soms heel glad, soms zoet, soms zout.
Maar goed, als je echt een structureel verschil opmerkt met wat je voordien altijd had...en het doet pijn... Met name dat laatste. Ga voor de zekerheid toch maar even langs bij de dokter. Die man komt zelf ook klaar, en hij heeft ervoor geleerd, dus hij vindt het niet gek en weet precies waar je het over hebt. Misschien een breukje, misschien iets anders met je prostaat, een ontsteking of een beschadiging. Ik zou met mijn sexualiteit en vruchtbaarheid geen risico's nemen. |
Citaat:
Ik denk eerder met weinig vocht. In dat geval... doe het niet te vaak. Drinken zal niet veel helpen naar mijn idee, omdat je prostaat daardoor niet extra vocht aan zal maken... of je moet al extreem weinig drinken. Citaat:
|
Het klopt. Het is te danken aan te weinig prostaatvocht. Wees eens eerlijk tegen jezelf. Mastrubeer je te vaak. Je mag me ook een persoonlijk berichtje sturen als je je er voor schaamt. Ik schaam me er niet voor. Ik heb hetzelfde gehad. Sterker nog ik was letterlijk verslaafd aan mastruberen. Mijn gemiddelde lag op 3 a 4 keer per dag. M'n record lag op 8 keer in een uur. Ben er nou gelukkig vanaf, want ik had precies hetzelfde. Nu niet meer. Ik heb het zelfs een keer gepresteerd een grote ader in mn lul te laten barsten waardoor hij helemaal opzwol omdat er bloed onder de huid kwam te zitten. En nog ging ik door. Er zit zeker een risico aan als je door blijft gaan. Je zal er misschien niet onvruchtbaar door worden, maar je gaat na verloop van tijd langzaam je gevoel erin verliezen. En als je dan niet stopt... Impotentie.
Als je optijd stopt, heeft het zo z'n voordelen, maar zeker ook nadelen. Voordeel: Je houdt het veel langer vol in bed. Nadeel: Vaak te lang. Het kan stierlijk vervelend worden. Voor jezelf, maar ook voor je sexpartner. Pijnlijk zelfs voor beiden. Dat neemt gelukkig na verloop van tijd wel weer af, maar doe het jezelf alsjeblieft niet aan. |
Eej gast ff een reactie op da berichtje over masturberen (je schrijft t zo en nie mastruberen, meneer de hoogbegaafde) volgens mij hebben ze een heel leger aan psychiaters nodig om jou te helpen.
volgens mij is er eg ook een grote ader in je kop gesprongen, jij spoor eg nie hur laterss |
Citaat:
|
Citaat:
Oh, en meneer de hoogbegaafde: het is 'echt' en niet 'eg' |
Eg nie!!!
|
|
Citaat:
en het antwoord verdwijnt tussen alle OT posts... |
Citaat:
|
Ik zou een dikke pot eiwitten kopen :)