![]() |
vanavond:
Niet vergeten, half 9 Peter R de Vries, voor wie de afgelopen dag met zijn kop (hoofd) in het zand heeft gezeten, onthullende uitzending. :)
|
Vraag me af hoeveel die gast die 't heeft verkocht aan de Vries eraan verdiend heeft. :D
|
ik heb met mijn kop in het zand gezeten.. waar gaat het over? :o
|
Tv is voor nerds.
|
Citaat:
ik denk dat hij publiciteit voor zijn taxi bedrijf en een vette opslag van zijn baas heeft gekregen. (krijgen die taxichauffeurs eigenlijk ook een vast salaris?) |
Citaat:
|
"Oh mijn laptop wil niet meer goed opstarten. Ik zet hem wel gewoon buiten, met allemaal geheime informatie op de harde schijf." :rolleyes:
|
Citaat:
-en hoofdpunt, vandaag opgenomen, iets met een weggegooide laptop van een justitie medewerker met belastende informatie. Klinkt niet sensationeel, maar dat is het wel. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom doet die link 't niet? :o
|
Citaat:
Peter R. de Vries kijk ik toch sowieso al niet. |
Citaat:
|
oow dat.. wat je interessant vindt he:)
ik doe aan selectief nieuwslezen |
Maar dan nog, 't kan toch een foutje zijn. Ik betijfel of we hier te maken hebben met een vorm van grove nalatigheid van Tonino.
|
Citaat:
|
Mededeling
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Peter R. de Vries is een ongelooflijke zak hooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vaker met het mannetje geprobeerd een discussie te starten. Tevergeefs.
Niet dat ik gelovigen niet respecteer, maar het is moeilijk die clowns serieus te nemen. |
Maargoed, laten we maar snel weer ontopic gaan voordat ik alweer een waarschuwing krijg voor de collectie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe dom kan je zijn als rechter. :|
Maar: a. dit is een mededeling. b. We hebben een tv forum. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |