![]() |
Fleetwood Mac
ik heb net een album van hen gehoord...sommige oude hits zijn nog erg goed vind ik zelf :)
vooral deze nummers: Go your own way (3:40) Don't stop (3:13) Big love (live) (2:47) Dreams (4:13) Everywhere (3:41) Little lies (3:38) :cool: (y) wat vinden jullie van Fleetwood Mac en welk nummer is echt blijven hangen? |
ik ken er een hoop, maar namen weet ik niet, aangezien ik het altijd op de radio hoor of van me broer ofzo, go your own way is wel leuk dat weet ik wel
|
Mij doe je er geen plezier mee
|
Oh my god! It's Stevie Nicks!
South Park was weer heerlijk net. Maar goed, m'n moeder heeft me vroeger vaker Fleetwood Mac laten horen dan The Beatles, het stuk heiden. Fleetwood Mac heb ik altijd erg kut gevonden. |
|
dan moet je songbird ook luisteren.l die is ook fantastisch mooi namelijk.
|
Ik ben misschien heel dom.
Maar ik heb me altijd al afgevraagd of het een man met hoog stemmetje of een vrouw was, die go your own way zong. |
heb er niet zoveel mee...m'n vader is wel fan.
|
So Affraid (Live) die heeft me een mooie solo (y)
|
rumours <3
en south park ja :D |
oja, dreams, the chain en gold dust woman
|
everywhere :cool:
|
hoeveel beter is de oude bluesversie van fleetwood mac met de geniale peter green?!
zoveel beter! daarna werd t pop. tja, ook best ok, maar niet echt mijn ding. maar check het blueswerk! Oh Well (weet eigenlijk niet of die van FM is, maar iig van peter green) Albatross |
Citaat:
|
Fleetwood Mac vind ik erg leuk! Maar voornamelijk Stevie Nicks.
Favo nummers, van zowel Stevie Nicks als Fleetwood Mac: - Rhiannon - Sara - Gypsy - Two kinds of trouble - Rooms on fire - Bella Donna En meer, maar die nummers weet ik even niet uit mijn hoofd :) Trouwens, Blackmore's Night schijnt erop te lijken. Ik ben daar ook wel erg benieuwd naar. Eens downloaden :) |
Citaat:
Hihi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaa, Fleetwood Mac is wel leuk (y)
|
Goede band!
Beste nummers: Rhiannon; Dreams; Everywhere; Go You Own Way. |
Fleetwood Mac is fijne verzorgde pop. Voor de luisteraar iets interessanter dan doorsnee Sky Radio-muziek.
|
Go your own way kan ik nog steeds opzetten en luisteren, zal me nooit vervelen, tekst vind ik gewoon super. (y)
|
Fleetwood Mac _o_
Oh Well en Albatros |
Citaat:
|
als't aan mij ligt is't meer de vraag welk nummer slecht is van Flt.Mac.. er zijn zowieso al geen fout geproceerde nummers, alles zit perfect in elkaar, ik geil erop
|
Citaat:
|
Oh Well
Albatross Go Your Own Way Tusk Don't Stop zijn wel leuk ja! Ik heb ergens een live versie van "Don't Stop", en aan het einde beginnen ze wat op elkaar te vitten. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |