![]() |
Welke ringtone aanbieders zijn " veilig" ?
HALLO Hardware peepz,
Ik had ff een vraagje, ikwil een ringtone voor mn Nokia 3310 bestellen, maar ik vraag me af welke "aanbieder" het "veiligst" is . Daarmee bedoel ik de bieders die niet duizende berichtjes naar je stuurt nadat je bij hun iets hebt besteld. Volgens mn zus is Hot SMS wel goed maar het nummer dat ik moet bellen doet het niet, (weet iemand help, mn mob zegt " let op actieve doorspraak" ofzo), en ik heb ook een paar leuke ringtones op BamiKanarie gezien, maar is deze wel te vertrouwen. Het gaat btw om ... deze (onder andere). Elke tip is een dank je waard :p |
|
met bamikanirie heb ik nooit problemen gehad. verder doe ik niet meer aan ringtones downloaden :)
|
|
Citaat:
|
vergeet ik zomaar JAMBA!!!
met het jambapakket! en die klotenijlpaard/neushoorn! JAMBA! |
Citaat:
Ringtonio.nl, als je een beetje oplet zal je zien dat vele van die sites precies het zelfde aanbieden en bijna hetzelfde eruit zien alleen andere kleuren enz. :) dusja |
Ik kan geen ringtones bestellen door te bellen met voor een code. Als ik het nummer bel dan krijg ik het bericht dat dit nummer of deze service niet beschikbaar is. Hoe kan dit. (heb een SE T630 met telfort 200)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maakt niet uit mijn beste :)
al vond ik KLOTEnijlpaard toch wel redelijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |