![]() |
heb jij vijanden?
heb jij vijanden....in het leven!? of forumvijanden....
zoja waarom heb je ze nog niet uitgeroeid!? op het forum heb ik (uiteraard) geen vijanden, hoewel dat niet lang meer zal duren na het aanmaken van een topic als deze.. in het echt....ehm tsjaa....misschien wat buren die ik in mijn jongen jaren heb geterroriseerd. nouja dat zijn geen vijanden te noemen :) dat is al zolang terug. nee ik ben echt netjes... |
nee ik heb geen vijanden, voor zover ik weet
|
Citaat:
Op het forum; ja, met mijn niveaudalende posts en mijn geslijm kweek ik vijanden als legionella in een warm water leiding. In het leven, leven, dat heb ik niet. Uitroeien? Dat vind ik zo zielig, zonder forumleden geen forum toch? |
Ongetwijfeld..
Ik mag tot mijn persoonlijke vijanden toch zeker mijn Ex-leraar (thank u God) Latijn rekenen en mijn huidige lerares Frans. |
http://www.jem-online.co.uk/images/wee_bull.png
Mijn aardsvijand... :o |
Ja!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee. jij wel?
ik heb zeker vijanden, zelfs forumvijanden. ik zoek weliswaar nog steeds naar het nut van uitroeien. zal ik het doen? of, zal ik het niet doen? goh :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
op forum: zo'n oetlul maar ben z'n naam vergeten en zit trouwens niet meer op het forum.
in dagelijks leven: "politiek" vluchtelingen reden tot het nog niet uitroeien: kweken als de kiekes (kippen) |
Citaat:
|
mensen die spammen in mijn topic mogen zich trouwens onder mijn vijanden rekenen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou ik de doelstellingen, besluitvormingen en ideeen van dit geloof mogen weten, voor het geval ik een ander geloof aan zou willen nemen :)?
|
Citaat:
|
Nieuwe vijand: whoever made the MSN 7.0
|
Citaat:
hoe gaat tie heten, trouwens :)? |
Citaat:
De naam moet nog gebrainstormd worden:p |
Citaat:
spijt voor mijn ongelovigheid :o |
Citaat:
|
Citaat:
:eek: en wat gaan jullie dan veranderen/doordrammen/verbeteren? komen er ook nog ganzenveervriendelijke aanbodjes? |
Citaat:
|
Citaat:
anders loop je weer een zieltje mis natuurlijk (n) |
Citaat:
Ik wil me als de Jezus van het forum profileren :d |
ow.
krijg ik wel een bericht als het zo ver is? onnnnnnnntopic :) |
Citaat:
De fb's zijn er niet, zie je nu waarom we ze omver willen werpen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar, we lopen nu wel een topic te verspammen :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar blijft Angellena> :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik probeer het tot fb te schoppen :o |
Citaat:
|
Ik heb er genoeg gehad, maar goed, da's gewoon een kwestie van geen aandacht aan besteden, dan raak je ze vanzelf kwijt :)
ik heb ook dat heeeeeeeeel veel mensen mij kennen, terwijl ik de meeste zelf niet eens (her)ken. Verband? Ze zeggen me dan weer wel op een redelijk vriendelijke toon gedag en dan zeg ik maar wat terug he :p ;) |
ja. op school 1.
maar dat is niet boeiend op het forum dacht ik geen. behalve de lifestyle gang. en dat vind ik natuurlijk heel jammer want zij zijn heel cool |
Citaat:
|
Ik heb geen vijanden.
|
In rl wel, ik was vroeger echt een kutwijf :D
Op t forum niet zover ik weet. |
nu niet, vroeger wel.
|
Er zijn op het forum ongetwijfeld mensen die mij letterlijk haten. In het echt heb ik geen vijanden.
|
Citaat:
Heb ik vijanden? Neuh, 'k geloof van niet. Wel mensen die mij wat minder mogen/ die ik wat minder mag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |