![]() |
op wie lijk jij?
ik lijk op de kat van de buren :| .
|
Weet ik niet, chek mijn fotoboek eens en vertel het me:)
|
je lijkt wel een uitgestorven olifantsoort :p , mss wordt je nog wel 's beroemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chat.Ontopic.Enz.Blaat.Kut.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mss moet je veertjes op het zuchten van de wind weg laten drijven.. |
Hmm, het schijnt dat ik steeds meer op me broer ga lijken. Laat ik het hopen, misschien heb ik dan niet meer zo'n rotkop.
|
Op mijn zus
|
Citaat:
|
Op mijn vader en neef.
|
Citaat:
|
hmm, een gymleraar van mij van een paar jaar geleden sprak mij opeens aan op school
'ik moest gisteren nog aan je denken' 'wtf?' 'ja, aicha!' 'wtf ik heet geen aicha, aicha, huh?' 'ja, met je bandje!' 'huh ik heb helemaal geen bandje!' 'ohh dan heb je een dubbelgangster!' 'eh... :confused: ' |
Citaat:
|
Mijn moeder. In de bewegingen vooral dan. Dat mijn opa en oma ons soms niet uit elkaar kunnen houden en ik ook al eens aangesproken ben met mijn moeders naam.
|
Citaat:
mijn moeder weet nog geeneens het verschil tussen mijn zus en mij terwijl we totaal niet op elkaar lijken, niet uiterlijk en al helemaal niet innerlijk :| . |
Ik lijk - overigens niet geheel ontoevallig - op mijn één-eiige tweelingbroer.
|
Citaat:
Mja, ouders worden ook ouder :| (Ik lijk absoluut niet op m'n zus, en ze is ook nog eens 6 jaar ouder... dan zou je toch denken dat we wel uit elkaar te houden zijn :| ) |
op iemand die vandaag naar de kapper is geweest.
|
Ik lijk op m'n moeder. En het word steeds erger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben alto, dus ik ben zo uniek als het maar kan zijn.
|
Ik werd ooit aangesproken met dat ik leek op een of andere actrice, ze was alleen de naam vergeten en kon er niet meer opkomen.
Ik blijf jullie het antwoord schuldig, maar mochten jullie het weten, check mijn fotoboek! |
Ze zeggen dat ik op Leo DiCaprio lijk, maar ik vind zelf absoluut van niet, hoor. :s
|
Geen idee, ik zou zeggen kijk in mijn fotoboek en zeg het me :) .
|
ik lijk op mijn moeder :(
|
Citaat:
|
Op me moeder..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op mijn moeder
|
Grappige is wel dat ik nu in dezelfde stad studeer als m'n broer. 1 van m'n huisgenoten had me ff uitgenodigd om mee naar het café te gaan waar zijn dispuut vaak komt(hijs 24/25 en het de meesten zijn die leeftijd of ouder) en die lui kennen me broer allemaal wel. Een aantal zaten echt te kijken van "hé, die komt me bekend voor. Is hij het broertje van...? neh, dat kan niet." :D
|
op jouw moeder
|
Op mijn moeder, standaard antwoord, maar zo waar.
Tis gewoon eng. Niet alleen uiterlijk maar ook innerlijk nl. |
Citaat:
Maar op die foto met capuchon lijk je op Fairuza Balk (Dat psycho mens uit the craft). |
Ik lijk op mn zus. Wat best raar is aangezien ze van mn zus altijd zeggen dat ze op haar moeder lijkt en we een andere moeder hebben. Verder lijk ik ook wel op mn vader en dat is kut. Maar innerlijk heb ik meer van mn moeder en dat heb ik liever dan van mn vader.
|
Citaat:
ik lijk trouwens ook behoorlijk veel op mijn moeder. en dat vind ik, om het maar even subtiel te zeggen, niet geweldig. |
Ik wil op niemand lijken. Ik schijn op m'n vader te lijken :s
|
Citaat:
- "Hey!" Ik: "...?" - "Zeg je me niet eens gedag, joh?" Ik: "Ken ik je dan?" - "Ja, we zaten samen in de klas, ken je me niet meer?" Ik: "Eh, nee." Ja, ik heb heel wat vriendschappen om zeep geholpen ;) |
Smartie. :)
|
Vader,moeder, iedereen wel...
|
Vader
Moeder Broer Zus Opa Oma Opa Oma Hitler Mussolini Stalin Lenin Napoleon Machiavelli Cesare Borgia Pol Pot Che Geuvera Himmler Goering Balkenende Bush Hussein Putin Blair enz. enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |