![]() |
Voor Jan Peter
Oh Jan Peter
Bak Ellende Beterweter 't is een bende Ga je nu eens naar je werk? Of blijf je look incasseren vlerk? Ga toch, beste minister president je moet ons niet pesten wees een vent |
Stiekem vind ik hem wel heel grappig. :D
Maar of ie ook écht goed is. Of het écht hoogstaande poëzie is, denk ik niet. Een leuk versje! |
eerste strofe vind ik heel goed, laatste niet zo, die loopt wat minder
het idee is wel grappig |
Linkse kunst en cultuur is nooit erg hoog van kwaliteit geweest...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pffft
|
Tja ik kan nou niet zeggen dat je het dichterlijk gezien, sterk brengt.
|
Ja, maar toch leuk gedaan. :D
|
Het is misschien niet zo relevant, maar...
Als je nou dit gedicht ziet staan tussen alle andere 'dansen op papier' dichtsels, dan lees ik steeds: "Sterf voor Jan Peter". Wat ik opzich een grappige titel zou vinden voor een gedicht over een CDA-fundamentalist. :evil: :D Verder vind ik het gedicht om heel eerlijk te zijn niet heel erg gevat of dichterlijk (beeldend). Sorry ik kan er niet meer van maken. |
:)geinig
ik neem de vrijheid om er een bij te zetten over balkenende ik bezit geen dichterskwaliteiten dus hele topic vond ik te veel van t goede. omdat ik m er altijd zo zielig uit vind zien en heb sterk t idee dat ie helemaal geen leuk leven heeft. advies aan balkenende soms zou u moeten rennen blootvoets door het gras of rollen door de sneeuw alsof het uw gewoonte was. soms zou u moeten schoppen niet tegen de maatschappij maar door pasgevallen bladeren ik wed: het maakt u blij soms moet een mens iets geks doen spring eens uit de band denk eens "ik neem een hanekam in plaats van de ellende van dit land” |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |