![]() |
why nederland nooit geen wereldkampioen..?!?!?
heey everybodiej..!!!
kheb ff une vraagiej kmoet voor school une verslag maakn maar heb jullie hulp nodig..!!! kunnen julliej antwoord geven op deze vraag ------>>>>> waarom is nederland met generaties goede voetballers nog nooit wereldkampioen geworden. en wat moet er gebeuren om dit wel een keer te bereiken..????? |
Ze (hadden) moeten winnen.
|
ah goh logisch :s
dat snap ik ook weh maar doar hek nix an :confused: doe joe now nie une andere reedn..??????????? |
Omdat een finale wedstrijd winnen meer is dan alleen goede voetballers hebben.
Stress, geluk, scheidsrechters,... Allemaal factoren die ook meespelen |
je kunt wel allemaal goede voetbalers, maar wat heb je er aan als ze geen team vormen en niet door het vuur gaan voor anderen
er moet een duidelijke leider zijn en als ze het allemaal willen zijn kan dat niet zie Real Madrid |
combinatie van verschillende factoren. Wat dat betreft sluit ik me helemaal aan bij Tofke
btw. je typt gaar |
Citaat:
Tofke_H zegt het eigenlijk wel goed. |
Er zijn zoveel factoren:
- Te veel druk op de spelers - Geluk / penalty's / zenuwen niet in bedwang - Scheidsrechters - Kansen niet benutten in de wedstrijd - Gezeur van de media - Goede spelers, maar het is geen hecht team etc. etc. Pik er maar een paar uit zou ik zeggen. Ik hoop dat er een spellingscontrole op jouw Word zit :bloos: :D |
Maar daar heeft elk land mee te maken.
|
Nederland heeft de kans zeker wel gehad, ik denk dat het toch een mentaal probleem is.
In '74 hadden ze DE kans..maar omdat ze galleryplay(balletje overtikken) gingen spelen, relaliseerden de duitsers zich dat ze vernedert werden, en dat gaf hen een seintje om voor 150 procent te gaan knokken...Als Nederland dus gewoon door was gegaan met aanvallen, hadden ze waarschijlijk heel gemakklijk wereldkampioen kunnen worden, maar het liep dus anders. |
Omdat jullie zuigen op voetbalgebied :p
Niet dat België beter is, maar jullie zijn alvast slechter :) |
Citaat:
Gefeliciteerd. |
Citaat:
België stelt internationaal geen fuck voor man. |
Citaat:
|
Babe, het probleem is dat 'we' in 74 genaaid zijn.
Niet door de scheids en niet door de tegenstander, maar door de Duitse vrouwen in het hotel. In het zwembad zijn 'dingen' gebeurd, waardoor het bepaalde spelers 'te veel' is geworden. B.v. Johan Cruijff. Verder hebben 'we' in bepaalde tournooien pech gehad met de penalty reeksen. Tot slot moet je weten dat bepaalde landen simpelweg sterker zijn dan 'ons'. Voortaan wel even in 'gewoon' Nederlands praten, i don't like breezer-dinges... |
Door pech.
|
Is dit niet algemeen bekend?
En sinds wanneer helpen we op sport mensen met hun huiswerk? |
doorda er altiod allmaal vandie jode ninm voetballen
|
1. 020spelers hebben geen mentaliteit.
2. In '74 waren de Duitsers beter en hebben verdiend gewonnen. 3. 020spelers hebben geen mentaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk is naar je topictitel, weet je eigenlijk wel wat je zegt. :rolleyes:
|
En ook nu nog is dit topic grappig. :)
|
Citaat:
|
nederlanders hebben geen winnaars mentaliteit :)
|
Tegen Duitsland was puur pech, tegen Argentinie had je last van een thuisfluiter. Tjah. Nederland zal ws nooit meer wereldkampioen worden, omdat ze zoals al eerder gezegd is, een te matige mentaliteit hebben.
|
blijkbaar net niet goed genoeg.
|
Klein land, weinig keus.
Alleen logisch dat grotere landen met veeel meer mensen dus ook veeeel meer talent hebben. Misschien niet procentueel, maar in exacte getallen wel. |
Citaat:
Que spelersmateriaal hadden we de afgelopen jaren best een keer wereldkampioen kunnen worden, maarja, dan moeten ze inderdaad wel een team vormen met een betere mentaliteit (en geen pech hebben). |
Citaat:
Wij roepen wel van alles over de mentaliteit van onze spelers, maar ook de mentaliteit van de supporters is zwaar gedaald. Tegenwoordig is de gemiddelde supporter een onderuitgezakte, biergenietende "nuilerd" geworden in plaats van de supporter die vocht voor z'n club en z'n land, die schreeuwde, zong en er helemaal voor ging. Het nieuwe voetbal wordt langzamerhand een sport zonder karakter en dat ligt niet alleen aan ons, het ligt ook zeker niet aan de spelers, maar vooral aan de hoge mensen die zich gaan bemoeien met voetbal en er helemaal niets van snappen. Daarnaast ook nog eens de steeds verder oprukkende commercialiteit, die het alleen maar toejuicht dat de clubs met kwaliteit winnen, wat de clubs met mentaliteit ook langzaamaan karakterloos maakt. Ik zie het niet alleen bij mijn cluppie gebeuren, maar in heel de HCE en de rest van Europa en ik vind het verschrikkelijk. Voetbal mag niet om geld gaan, dat maakt onze volkssport #1 kapot. |
omdat ze in de kwalificatie niet van macedonie kunnen winnen...
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
nooit geen wereldkampioen.....was het maar elke 4 jaar feest :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel simpel de trots voor hun land en de mogelijkheid om persoonlijke trots opzij te schuiven voor de team prestaties.............
by the way zie je nederlands elftal fantiek meezingen zoals italianen en engels of duitsers en spanjaarden |
Met Theo Lucius gaat het lukken :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Urk, Spakenburg en Volendam snuiven ze dan al de eerste lijntjes weg hoor!! |
De halve finales zijn nou eenmaal dodelijk voor Oranje :s :p
|
nooit geen... :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |