![]() |
hbo-universiteit
Als je je hbo studie helemaal hebt afgerond en je wil daarna naar de universiteit, kan je de universitaire studie dan verkort volgen?
|
Hangt van de studie en universiteit af.
|
Yep, hangt van je studie af.
Bij mij kon het wel, al zijn wij dacht ik het eerste of de tweede dat ze de nieuwe situatie uitproberen. Op dit moment heb ik dus mijn bachelor diploma en doe ik nu een tweejarige opleiding aan de universiteit met het eerste jaar een schakelprogramma en het tweede jaar het masterjaar. Maar goed, bij mijn studie is het dus pas ingevoerd, misschien is dat bij jouw studie dus niet het geval. |
Hangt af van je studie
|
Citaat:
|
kom, herhalen we alles 85 keer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Hangt af van de studie en universiteit.. gewoon even zoeken op google.
|
Ik denk zelf dat dat verschilt per studie!
:rolleyes: |
Citaat:
|
Ik denk dat hij dat wel weet.
|
hangt volgens mij van je studie af..
|
/eigen mening
In your dream! damn..echt, als je (niet alleen jij, maar die 10 duizenden HBO-ers) zo graag een universitaire studie wilt doen dan had je een vwo diploma gehaald! Of gewoon met HBO-p instromen naar het eerstejaar. Je kunt toch niet verwachten dat je, na je HBO, versneld je master kunt halen (ik neem aan dat je met universitaire studie master bedoelt) of uberhaupt zonder enige vertraging aan een universitaire master kunt beginnen, zodat je uiteindelijk net zoveel tijd erover hebt gedaan (of zelfs sneller) als iemand die wel een vwo-diploma heeft gehaald en via de reguliere weg aan zijn master komt? /einde eigen mening Maar het hangt volgens mij van je studie af. |
Bij rechten aan de VU kan het sindskort niet meer.
|
|
Citaat:
|
hangt af van de...... :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |