![]() |
The Zutons
Ik zag nog geen topique hier over The Zutons, dus ja...
Wat vindt men hier van Who Killed The Zutons? (ow daar komen flauwe grapjes over...) Echt een geweldig album vind ik... de nummers op het album zijn allemaal zo enorm verschillend, dat is het eerste wat opvalt. Ten tweede zijn de trompetten echt geweldig. Het is niet eens het soort muziek waar ik van hou, maar hier word ik echt ubervrolijk van. Prima plaat. |
...roxy heeft me opgedragen wat van ze te downen (en als zij dat zegt dan doe je dat) maar ik vond t niet erg leuk
...maar t was idd wel gevarieerd ja, helaas vond ik geen enkele variatie erg boeiend |
tja, the zutons..
2 keer live gezien. beide keren lekker swingend. toch is het niet iets wat ik uren zal draaien, maar best leuk vind ik het wel. |
Ik ben fan, ik vind ze geweldig <3 lowlands ontdekking van dit jaar voor mij.
|
Ik heb ze nu ook 2x live gezien, fijne live muziek. Het album was ik na een goede week luisteren wel grotendeels beu op Nightmare Part 2 en Dirty Dancehall na.
|
hmm nee ik vind ze eigenlijk helemaal niks. terwijl ik over het algemeen wel van dat soort muziek hou, tja op de een of andere manier dig ik het gewoon niet.
|
vond ze op pukkelpop geweldig
|
ze zijn gooeeeeed.
en de bassist is cuuuute |
ik vond het geweldig op Lowlands.. maar daarna eigenlijk weinig meer aan gedacht
(behalve als ik m'n Zutons-shirtje aantrek voor het slapengaan) |
is 'pressure' van the zutons ? dat is wel een heel koel liedje.
maar ik geloof dat de rest van hun cd me niet zo kon boeien ( als ze tenminste zijn wie ik denk dat ze zijn .. ) |
Ik vind ze wel heel erg cool. En ze klinken een beetje als The Coral, vooral die zanger. En the coral vind ik ook goed, dus ja, puike band (y)
|
Citaat:
|
echt chille band!!!! (y)
he-le-maal toppie ;) liedje Not A Lot To Do....zo relaxed... :cool: |
Citaat:
Maar op zich die beetje retro stijl en het feit dat het weer zo'n The ____s bandje is met één albumpje spreekt me normaal gesproken niet echt aan (op een paar grote uitzonderingen na...), maar The Zutons maken me echt blij :cool: |
zo n lekkr CDtje op mn kamer mee op te ruimen..... :D :D
|
Koel op Lowlands. Ik was alleen een beetje wasted tijdens dat optreden. T was de eerste van t weekend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |