![]() |
mijn ex zegt dat ze me leuk vind:)
Heey mensen,
mijn ex heeft het uitgemaakt.. 4 maanden terug ofzo:) maar nu liep ze eerst tegen iedereen te zeggen van dat ze mij nog leuk vond enzo... ik haar ook wel wil der terug hebben! mja ze zegt nu dus van ja ik vind hem leuk enzo maar ze zegt bang te zijm dat we elkaar te goed kennen en dat het dus weer mis zal gaan... sms veel met haar... stuk of 5 per dag... akls het er niet meer zijn... woensdag heeft ze bij mij gegeten ik was alleen thuisdeze week en heb toen voor haar gekookt en nog een ander meisje... nu komt ze hier zo weer en gaat ze voor mij koken.. nu wou een kameraad... die een vriendin heeft zondag bij der gaan zwemmen samen met mij en die vriendin dit vroeg hij.. maar ze zei nee... zal het aan mij liggen of? en hoe kan ik der nu terug krijgen? is het gewoon een kwestie van geduld of? wat denken jullie? iemand ervaring enz Groetjes |
Ik snap het niet :(
|
hij praat alsof die van mijn leeftijd is :confused:
|
huh?
|
Eigenlijk denk ik dat ze je als een hele goede vriend beschouwt. Hoe lullig het ook voor jou is, je kan het maar beter accepteren. Totdat zij opeens komt met 'ik hou nog steeds van je', maar tot die tijd geen valse hoop krijgen.
Succes! |
Citaat:
|
Ik snap er ook weinig van... maar als ik het goed begrijp is spreek je soms af met je exvriendin en hebben jullie een leuke tijd en kan (of wil) ze soms niet afspreken en jij vraagt aan ons of ze je nog leuk vind en hoe je haar terug kan krijgen?
Wel naar mijn mening vind ze je nog wel aardig en wie weet is ze nog wel verlieft op je... maja... je kan er alleen achter komen door 't te vragen lijkt me. veel succes ermee! |
Waarom is het uitgegaan? En kan dat weer verkeerd lopen als je het een tweede keer gaat proberen met elkaar?
Probeer deze twee vragen goed voor de geest te halen voordat je de knoop doorhakt... |
Citaat:
|
sorry voor onduideliojk heid.. komt erop neer dat ze tegen vriendinnen zegt van dat ze me nog leuk vind enzenz maar dat ze bang is dat het weer mis zal gaan tussen ons omdat ze mij te goed kent en hoe ik haar nu terug kan krijgen is het een kwestie van tijd of? haar vriendinnen zeggen mij dat namelijk:)
Groetjes |
misschien moet je het eens aan haar vragen
|
krijgen we weer een vaag, warrig, half verhaal waaruit wij dan maar moeten concluderen wat er aan de hand is en wat je moet doen.
het zal wel aan mijn buikgriep liggen :| |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic, die nickname... :|
|
Citaat:
|
ze moeten een land maken waar je exen naar toe kunt sturen, mijn leven is eigelijk een leuk mooi verhaal, behalve de exen hoofdstukken :s
|
Die smiley in combinatie met de topictitel. :|
|
Gewoon je ex niet terugwillen.
|
Naja ze vind je mss wel leuk ma wil gw niet meer met jou :o
|
Citaat:
|
vaag.. ;)
|
Citaat: