![]() |
er niet van houden? (boys only)
Zijn er eigenlijk ook jongens hier op het forum die er niet van houden om gepijpt te worden? en zoja, waarom niet?
(sorry dat ik het bijna helemaal jat, Justhanna, maar ik vond je topic zo goed voor de meiden, vroeg het me voor de jongens ook af:)) |
Ik zelf heb, net zoals bij de meiden veel wordt gezegd, dat ik het wel een beetje irri vind, om de hele tijd te 'nixen', maar aan de andere kant, het is wel extreem lekker:D
|
?
|
zijn er op het moment totaal geen jongens online of zijn jullie boos dat ik geen copyright aan Justhanna heb betaald:D
kom op zeg, ben ik de enige jongen die hier een mening over pijpen heeft?:p |
*denkt aan Sarahs eerste opmerking in het andere topic* Pijpen is leuk :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Datzelfde geldt hier met het pijpen. :) |
Citaat:
|
Ben besneden, voel dr bar weinig van. Laat maar zitten dus, veel betere alternatieven
|
Citaat:
|
oke leuk dat je van me jat hoor :P
maaruh, waarom is pijpen voor een jongen die besneden is niet echt leuk als ik vragen mag? minder gevoel? hoe zit dat? |
Citaat:
|
Ja, en dan mis je toch wat..
|
haha caligula ben ej joods ik wist het wel
|
Citaat:
|
ik hou niet van pijpen !!
Gepijpt worden daarentegen zie ik wel zitten :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
erm even on-topic: de 1 houdt er meer van dan de ander. Wellicht dat sommige jongens ook de idee hebben dat het denigrerend is t.o.v. de vrouw en zich daarover rot voelen (echt :o - dat argument heb ik al eens gehoord :) ) |
Citaat:
Wel ooit gepretendeerd moslim te zijn, ik ben een hypocriete atheïst |
Citaat:
Verder heb ik geen ervaring met gepijpt worden en ik ben geen jongen dus ik ben bang dat dit topic niet aan mij besteed is. :( |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
maarem, mensen (lees: jongens), ff ontopic please
|
Wat denk je zelf?
|
Citaat:
|
ik vind gepijpt worden erg lekker.
gepijpt worden in standje 69 is btw nog net iets lekkerder, vooral door het uitzicht. al verwacht mijn vriendin dan gelukkig niet dat ik dan haar tegelijkertijd bef, daar ben ik nl iets te afgeleid voor..... :D |
Citaat:
|
Gepijpt worden is leuk, het is gelukkig een zeer vaak voorkomend fenomeen in het voorspel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is zo saai.. je zit alleen maar ff te wachten tot ze klaar is met haar pleziertje (ze denk lollie) en dan maar weer verder.
( :p ) |
Citaat:
(:p) sorry als ik iemand hier op de een of andere manier mee kwets |
Citaat:
|
Citaat:
persoonlijk vin'k ut tog wel erg leuk om gepijpt te worden hor :D , en t stil liggen vin'k ook niet erg.. zolagn ik daarna(of daarvoor) maar wel iets net zo geods trug mag doen bij haar.. moeten ntuurlijk wel quite blijven :p |
Citaat:
|
Ik wou bijna verkondigen dat een man die niet van pijpen houdt homofiel is, maar daarin ligt ook een grotendeels onoplosbare paradox, ben ik bang.
|
Citaat:
|
gepijpt worden is kk lekker :D maar ook net als bij de dames niet te lang ... anders wordt het saai ... echter wordt het niet saai als je 69 doet dan heb je tenminste nog wat te doen aan beide kanten ... met 69 kan ik wel lang door gaan trouwens ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mja, ligt eraan... ze hoeft niet zomaar in het begin mijn broek uit te trekken en aan mijn harde te gaan zuigen. Dan gebeurt er toch weinig.
Maar met het gepaste voorspel vantevoren, wat er dus voor zorgt dat mijn mini-me al gevoelig is geworden, vind ik het best leuk om te borderlinen door eenmond om mijn dop te voelen... Dan lig je zo net zolang als zij bezig is net niet klaar te komen, en dat kan ik soms best leuk vinden. Op z'n tijd natuurlijk, zoals met alles. En dan voel ik zo af en toe twee voortanden er langsaf gaan... whoah! |
Citaat:
|
ik heb er een gevonden die t niet wil...
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |