![]() |
alles loopt er uit
Altijd wanneer ik mijn lul uit haar kut haal na de sex loopt alles eruit. Niet een druppeltje maar echt alles komt der uit. Nu vraagk mij af of da normaal is en wat we ertegen kunnen doen
grtz dumbass |
that's why this girl loves condoms :D
ontopic: je kan er weinig aan doen.. je vriendin misschien onderste boven leggen zodat alles erin blijft zitten... of snel opstaan en naar de wc gaan.. en anders een handdoekie eronder leggen.. of idd gewoon een condoom gebruiken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik trek altijd een sprint naar de douche als we weer eens vergeten zijn een handdoek naast het bed te leggen.
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan vertel ik het je toch niet? :p |
Citaat:
Ik ben ziek. NM. |
Tissues...
Zelfde als met rukken he :D |
Citaat:
|
Citaat:
totdat de doos leeg is :D (en ja, dat is dubbelzinnig, ik weet het) |
Ja, wat dacht je dan, dat het binnen in de vagina oploste en in het niets verdween?
Gewoon tissues op je nachtkastje of een keukenrol, klaar. Wel een beetje stevige tissues. |
Citaat:
dan koop je toch gewoon een andere doos? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, maar ik heb goedkoop wc-papier dus ik vind dat wc-papier te dun is :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wc papier? Tissues? Nee. Dat is veel te dun (imo).
Ik heb gewoon een vaste handdoek, netjes onder mn bed, en deze was ik zelf. Net als de rest van mn kleding. Niks mis mee. |
Het is een beetje, tja, 'comes with the territory'. Ik snap 't als je partner 't niet zo geweldig vindt als je zorgvuldig gemikte kwakje zijn toevlucht neemt tot je hoeslaken, maar ik vind het met een condoom doen om het 'netjes' te houden ook zoiets. Ten eerste is het voor de jongen (normaliter) een stuk fijner zónder en ten tweede zijn er inderdaad allerlei oplossingen in de vorm van doekjes etc. Niet teveel zeuren, het hoort erbij.
|
[COLOR=darkred]tip van de eeuw:
Druk er een super tampon achteraan! die glibbert er niet zo snel uit, je kunt rustig blijven liggen en je vriendin kan nog normaal opstaan ook... ;) Groets! [/COLOR] |
Welcome in the world of sex... niet zoals in de films :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij gebruiken ook gewoon een handoek, die frummel ik direct na het vrijen tussen mijn benen en dan kunnen we nog rustig naknuffelen. |
Gadver, en dan ben je de tissues weer vergeten. :)
|
Citaat:
|
Handdoek is echt een uitkomst ja :D Kan je alles lekker laten gaan, nergens druk over te maken en lekker knuffelen enzow.
(wel zorgen dat je er dan 1 binnen handbereik hebt ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
gewoon keukenrol naast je bed, als de jongen klaar is dan alle 2 een papiertje pakken voor je m eruit haalt.. en dan meteen ertegenaan ... dan heb je geen zooi op je bed, en erna ff papiertje eronder en hups klaar. :P
|
doekje onder dr kont leggen voordat je eruit gaat, beetje klooien maar tis niet anders...anders ligt je bed steeds onder de derrie!
|
zijn er hier ook mensen die al eens hebben bedacht dat de jongen niet persee in je hoeft te komen, dat kan namelijk ook rommel voorkomen
|
Citaat:
|
Citaat:
Cryp heeft gelijk. Het ging hier alleen om het 'wat als ~'. En daarop is het antwoord al gegeven; doekje of kurk. |
Citaat:
|
Daar hebben we ook wel eens last van hoor, ik denk iedereen wel eens.
Er is niets raars aan en het is ook niet fout ofzow. Het sperma moet er gewoon een keertje weer (gedeeltelijk) uit... dat kan gelijk zijn of met mate gaan. :) |
Tja, wat er in moet moet er ook weer uit.
Dus ik 'frummel' er ook altijd een handdoek tussen. En als we die vergeten zijn mag mijn vriendje die pakken :evil: |
Citaat:
|
Keukenrol...nee, dat scheurt. Zakdoek absorbeert niet genoeg, maar houdt wel net de stortvloed lang genoeg tegen tot je bij het toilet bent. Zelfde geldt voor een broekje dat toch al naast het bed ligt, of een sok. Ik geef toe, het is behelpen. Weet je wat echt perfect is?
Een t shirt, want een handoek is vaak zo ruw. T shirt is lekker glad en zacht en niet zo propperig en net groot genoeg voor ons allebei. Eerst vangt het bij mij de eerste golf op, met het nog droge stuk kan hij zich dan ook nog even droogvegen, het word anders zo plakkerig. Daarna mag ik hem hebben, duw ik hem tussen mijn benen tegen de laatste restjes. En dan kan ik heerlijk in slaap vallen. De poezen verharen zo he, ook al zijn zij het dichtst in de buurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je hem er diep genoeg instopt heb je nergens last van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|