![]() |
skate stylo
hoe ziet n skater dr uit?
wijde broeken, gympies en simpel T-shirt..... kan het ook voor meiden??? of worden we dan al als soort van potten gezien??? :bloos: |
Citaat:
Maar vaak hebben die een girly of strak shirt/topje :) |
tuurrlijk kan dat
als je maar lekker jezelluf blijft he :bloos: |
je kan het beste er een hoop kralenkettingen bij doen en een stropdas om doen. je haar zwart verven helpt ook. succes :) (y)
|
streepjessokken om je armen is ook goed
|
Citaat:
Pardon, is een skater zijn een kwestie van een skatebroek aantrekken? Dan zou de halve populatie skater zijn :s. Dit hele begrip slaat sowieso al bijna nergens meer op aangezien, skater = alternatief, terwijl dat toch niet alternatief meer is aangezien het gewoon een vaste groep in de maatschappij van de jeugd is en er toch maar weinige daadwerkelijke kunnen skaten. Sorry, dit was je vraag niet. Trek gewoon aan wat jij wilt dragen en ga het niet een potje afkijken van anderen. |
kijk eens naar avril lavinge
|
Citaat:
|
thnx people..
sorry, maar avril lavrine is een gemaakt popidooltje die rockmuziek maakt...geen voorbeeld voor mij dus :mad: kent iemand nog leuke winkels waar ze "skate"kleding verkopen? |
sorry, ik zal er voortaal een " :rolleyes: " er bij zetten:D (maar ik drufde dat niet, want ik was bang dat Angellena het voor flamen zou aanzien :rolleyes: )
|
duidelijke potten, hetero meisjes horen korte rokjes en hoge hakken te dragen
|
Citaat:
|
Zodat jullie lekker naar hun gladgeschoren kontjes in stringetjes die vrolijk heen en weer zwiebelen kunnen kijken.
Toch? |
Citaat:
|
Citaat:
whut, ben jij 17? ik dacht 13 0fs0w |
Citaat:
|
Oh shit man. Ik draag wijde broeken, en draag nooit strings. En ik maar denken dat ik hetero was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm deze post is om te zeggen dat je sig goed is(Y)
|
Citaat:
|
Een skate(boarde)r is iemand die de kunst van het skateboarden beheerd. Punt.
|
Wat een leuke mensen hier de laatste dagen :eek: (Y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
volkomen mee eensch, maar dan wel beheerst ipv beheerd ;) <3 |
Citaat:
|
Ik geloof dat het in de topic over skate stylo gaat, met de nadruk dus op stylo en niet op skate.
In welke regio zoek je die winkels? Want je hebt ze door het hele land dus het is niet nodig om ver te reizen. |
Kijk eens naar skaters ofzo. :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |