![]() |
Mini rokjes uit?
Wat vind jij.. zijn mini rokjes uit?
Ik heb ze vorige winter ook gedragen allemaalleuk en aardig, maar vind ze na de zomer nu togg echt niet meer kunnen! Ik zie de laatste tijd op school veel van die meisjes (en dan voornamelijk brugjes) met mini-rokjes+pant's+te hoog opgetrokken sokken e.d. lopen en dan denk ik echt van.. NEE meisje FOUT!!! vertel eens wat jullie er van vinden.. kunnen ze nog deze herfst/winter of moeten we ze weer achter in onze kast proppen voor de zomer volgend jaar? |
ik vind de vraag zoals 'ie in de topic titel staat toch leuker :(
|
:D
& ik vind ze leuk en niet uit. |
Hoeruh (n)
|
ik ben fout :bloos:
|
Ik dacht eigenlijk ook dat dit een oproep was om te gaan streaken, maar helaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg van niet
Laatst had ik een minirokje aan met panty en laarzen eronder, wel netjes maar niet extreem, zegt een leraar tegen me; "Susanne, heb je soms na schooltijd nog een feestje?" Dom (n) waarom ik dit er nu weer bij vertel :confused: |
mini rokjes zijn kei sexy!
|
Citaat:
|
Tuurlijk moeten minirokjes uit :o
|
Hier in België zijn ze hartstikke in de mode, maarja wij lopen achter he, dus ik zou het begot ni weten!
|
ja, trek maar uit hoor.
|
Overigens, wil ik even weten waarom het bijna altijd vrouwen zijn die zulk commentaar leveren op hun medemens. Lekker boeiend dat je school er hoerig bijloopt, dat benadeelt jou toch niet :confused:
|
Als er jongens in mini-rokjes liepen zou ik er ook over praten :D
|
Hmm, ik niet. Ik zou er onmiddelijk een stel gaan kopen :o
|
hm, iemand nog een leuke foto van een upskirt ofzo?
|
upskirt hans :cool: :D
http://www.hans-upskirts.nl/ |
ghehehe, je maakt me benieuwd... :o
|
oh hihi, ik durf niet te klikken:o
|
Ik vind het wel leuk, maar dan alleen bij een niet-hoerig persoon. Anders is het hoerig.
Bij Anteverta is het niet fout (y) |
Hmm, hoerig. Nah. Laat maar in de kast.
|
Ik vind zoiezo mini rokjes in de winter/herfst fout. Daar heb je de zomer en lente voor mensen.
|
Citaat:
Of een dikke maillot. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de mode loopt inderdaad achter in België :nono: Oh, en ontopic; Nee, minirokjes kunnen niet, alhoewel ik een oversized off shoulder angora trui met een leuke riem wel leuk vind staan. Dus een soort van mini-rok. Wijde rokjes zijn je-van-hét nu, klokmodellen (y) |
rokjes zijn altijd leuk
maillots ook. |
mini rokjes zijn uit, maar bij het uitgaan is het geen probleem, lekker makkelijk juist(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
|
wat is er mis met een maillot?
daar zie je de beentjes goed in hooor |
Citaat:
|
Rokjes => (y) (y) (y)
|
Citaat:
|
Minirokjes zijn altijd leuk! Zomer én winter!
|
rokje met leuke maillot of panty of legging (y)
en ja ook in de winter (y) |
juist leuk in de winter (y)
|
minirokjes raken nooit uit
eeeh, ja |
Ik vind toch als togg typen uit
|
Citaat:
ik moet alleen nog wel even leuke laarzen kopen voor erbij.. |
Citaat:
minirokjes leuker in de winter met maillots dan in de zomer zonder iets onder. |
Citaat:
|
"hoerig" kan ook best leuk zijn (y) zolang er maar geen k-k-kl-kleeuren bij komen kijken natuurlijk want dan wordt het snel over de top he.
|
Nee, vind ik niet. Mini rokjes zijn tijdloos.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |