![]() |
Is dit een geldig boek op de 'Literatuur Lijst' ?
Hallooo,
Ik ben een beetje laat met het uitzoeken van mn boek, (want die moten we lezen voor dinsdag :P en ik ben nie zo'n lezer dus ik heb ook geen 'reserves' om te gebruiken). Nu heb ik het boek 'Rookoffer' van Tessa de Loo gevonden, 'n zeer aantrekkelijk boek omdat hij zo lekker dun is .. :D Maar wordt dit wel goedgekeurd? :) mvg, |
Hangt eraf wat de regels bij jou op school zijn.
|
zover ik weet niet, dat het alleen nederlandse schrijver moet zijn, en geen kinderboek... dus het mag ?
|
Ik denk t wel eh?
Tenzij het zo'n boekenweekgeschenk is. Die mogen heel vaak niet. |
als slechts het criterium is dat het een nederlandse schrijver moet zijn dan mag het.
Tessa de Loo wordt namelijk niet altijd goedgekeurd (geen literatuur) Charlotte |
bij ons zou het wel mogen geloof ik.. Gala van Ronald Giphart mag ook, en dat is ook een superdun boekje.
|
Als het een dun boek is heb je kans dat het een B-boek is en er dus twee moet lezen, voor 1 verslag.
Duivelaartje |
Citaat:
Als het alleen een Nederlandse schrijver en niet een kinderboek moet zijn, zal dit boek wel goed zijn. |
Citaat:
Bij ons moet het boek goedgekeurd worden door de leraar, maar verder is er geen verschil in punten of A/B boeken oid... |
ik zou een dikker boek kiezen, want dan maak je goede sier bij je docent en krijg je een hoger cijfer voor je verslag(y)
|
dunne boekjes zijn vaak juist lastig met je verslag, daar zitten heel veel 'onzichtbare' diepere lagen in terwijl je met een dik boek daar vaak veel minder last van hebt. En of het wordt goedgekeurd? denk het wel! hij is in 1999 als penta pocket uitgegeven. In principe worden die goed gekeurd.
handig, internet ;) muts |
Je moet het gewoon aan je leraar vragen.
|
Maar dan geef je wel toe dat je veel te laat met lezen begonnen bent...
|
die mocht wel bij ons!
|
Citaat:
|
Op mijn school doen ze niet aan A/B-boeken enzo, dus je zou dit boek best kunnen lezen op mijn school.
|
Ik heb het gelezen voor mijn lijst. Had bijna geen tijd meer, dus moest snel iets hebben en dit was gewoon het eerste dat ik tegenkwam. Maar veel dingen wisselen per school, ook de regels wat dit betreft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |