![]() |
Het Datingtopic
Nee, dit is geen topic om mensen bij elkaar te brengen voor een date, daarvoor gaan jullie maar naar Contact Gezocht :p
Waar ik op doel is, wordt er veel gedate? Heb jij elke week een afspraakje met iemand anders, of heb je op dit moment een persoon waat je mee date? Wat doe je zoal op zo'n afspraakje? Ik ben wel benieuwd en ik had zin in een nieuw topic :) |
Ik date alleen met mijn chick <3
|
Ik date slechts de chick van die dude boven me.
|
Citaat:
|
ik date maar met één meisje :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik date sowieso niet.
|
wat versta je eigenlijk precies onder een date?
|
Citaat:
|
ik date niet echt... ga binnenkort met me vriend naar de bios, t enige "daten" dat ik doe. als je t daten noemen wilt...
|
Om nu steeds te gaan daten, nee. Heb het wel een keer gedaan, maar dat was vrij saai. :)
|
ik heb 2 dates :o
maar ik ben pas weer single en dan mag dat |
nee niemand wil mij
|
Citaat:
|
Niet vaak. Binnenkort iig weer. :p
|
Ik date bijna nooit.
Niet zo'n behoefte aan eigenlijk. En op zo'n afspraakje ga ik dan meestal naar de bios en daarna nog wat praten met elkaar ofzo. |
Citaat:
|
Ik date constant met dezelfde:)
|
Ik date niet
|
Ik niet...
Ken geen meisjes die de moeite waard zijn om te daten :) |
ja leuk!
alleen wordt het vervelend als een jongen denkt dat ie de enige is waar ik mee uitga :o |
Ik "date" nu al een tijdje met dezelfde jongen.
Wat we zoal op een avond doen: eh, weinig anders dan mensen die een relatie hebben eigenlijk :o |
Nee, niet echt, ben niet echt op zoek.
Als ik dat wel zou hebben, wat zou ik dan doen? Ehehm, mja een filmpje, wat door de stad slenteren, wat kletsen, terrasje (al wordt het nu minder weer) etc. |
Ik spreek veel af met één bepaalde jongen. Dan dwing ik hem om naar series te kijken die ik graag wil zien, soms hebben we daarna een overstroming omdat een nest zijn regenpijp verstopt. Daar zijn we dan even zoet mee, en daarna word er gezoend.
|
Citaat:
*slaakt een gemene lach* |
Citaat:
|
Ik sta al te lang droog. Een harde in de bus krijgen van een aantrekkelijk meisje voldoet al aan mijn date-kriteria.
|
Bij je vriendje thuis rondhangen, of een vriendje dat bij jou thuis rondhangt, is dat ook een date? In dat geval heb ik zo'n twee dates per week :P
Overigens hangen we niet altijd thuis rond maar ik ga er van uit dat het bezoeken van bioscoop, concert, poolcentrum, etc iig een date is. |
ik heb een keer een losse date gehad; was één grote hel... :(
verder heb ik natuurlijk 'dates' gehad met mijn ex de afgelopen tijd, tot gister dus toen het uitging en nu ben ik weer lekker single en ga ik me maar weer eens op het daten storten... nu nog ff wat dates regelen :P haha naja ik doe het eerst maar rustig aan... maar daarna... hihi kus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik date met mn vriendje. <3
we doen eigenlijk nooit boeiende dingen hehe. |
ik date niet
nog nooit iemand die de moeite waard is tegengekomen meestal verwachten ze dan meteen dingen van je.. zo vervelend (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Verders spreek ik wel af met mensen, maar houd ik het daten beperkt tot 1 lief meisje. En die vind dat wel ok dacht ik zo. ;) |
Citaat:
|
Ik heb vrijdag een date met een leuke jongen. Eerst naar de bioscoop en daarna nog even in de stad kijken. :bloos: :cool:
|
Ik date weleens, maar het is niet maar dagelijkse bezigheid ofzo, eigenlijk heb ik er ook een hekel aan. Het komt zo eens in de twee maanden voor ofzo, en dan gewoon wat gezelligs doen: ergens wat drinken, bioscoopje, door de stad slenteren etc. etc..
|
volg hier maar mijn real-life dating gebeuren :D
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=966575 |
Hum.
Nou ik heb zo mijn periodes. Laatst in de vakantie met vriendin heb ik iets van 7 verschillende mensen gezien in 1,5 week, nu zie ik al een tijdje niemand. Hangt van gemoedstoestand en lef af. |
Wat een verassing, de dating topic op scholieren loop op niets uit behalve wat mensen die zeggen dat ze alleen hun vriend vriendin daten, reageer dan niet
Ps ik ben nog steeds op zoek naar een vrouw die net als mij dol is op witte sport sokken, foto niet nodig, niet opzoek naar sex, puur voor een chat over sportsokken |
Alleen als ik vrijgezel ben heb ik 'dates'. En niet iedere week één hoor, maar af en toe...
En wat ik dan doe? Gezellige dingen, verschilt eigenlijk per keer. Soms naar de bios, stukje wandelen, naar Artis ben ik geweest en ook heel soms uiteten. |
Citaat:
|
Date? Ik heb nooit gedate eigenlijk. Het is meestal sex of vriendschap of beide. Goh, wat respecteer ik mezelf (y)
|
Citaat:
She chose wisely. ;) Nu nog zorgen dat ze komt, eerst had ze griep en nu heeft ze 'n wiplash, paar dagen geleden ongeval gehad. :/ |
Citaat:
|
Heb gisteravond nog gedate :P
Filmpje bij hem thuis.. en dat was natuurlijk niet een puur vriendschappelijk afspraakje :) |
Ik had eergister m'n tweede date, en het beviel weer erg goed. Toch weet ik niet echt wat het gaat worden met hem. En vanavond zie ik hem weer, met uitgaan :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |