![]() |
Nieuwe films?????
k wil vanaaf n filmpje huren....
maar weet iemand nog n leuke nieuwe film die net uit is?? k kan dr zo 1,2,3 nie 1 bedenke thnx! |
Ga naar de videotheek en kijk of je iets leuks ziet. Wat maakt het nou uit of het nieuw is of niet.
Maar om even op je vraag in te gaan; Troy, The Day after Tomorrow, Van Helsing, dat zijn films die net in de videotheek liggen. |
Of video of DVD..... momenteel
1. Lost In Translation 2. 21 Grams 3. Les Invasions Barberes |
O.a. Nieuw in de Cinematheek: SYLVIA, BIG FISH, ELEPHANT, IGBY GOES DOWN THE CALCIUM KID, LOVE'S BROTHER, FRANKENSTEIN, KASSABLANKA en HANS CHRISTIAN ANDERSEN: MY LIFE AS A FAIRYTALE.
|
Citaat:
Die had ik er nog bij moeten zetten... (y) |
Troy..
|
Citaat:
|
Van Helsing, die moet je echt zien (y) !!
|
Citaat:
|
Big fisch, Elephant en Lost in Translation ja (Y)
|
Citaat:
|
Ik heb zo de indruk dat ze er verstandiger aan doet om een wat toegankelijkere film te huren.
|
Citaat:
|
troy is helemaal geen kutfilm
|
Citaat:
Maakt niet uit, je moet mensen juist stimuleren om naar betere films te kijken. Iets als Troy of The Day After Tomorrow kan iedere mongool volgen. |
Citaat:
|
Zatoichi (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Elephant kan ik juist niet aanraden. Ondanks het interessante gegeven en de aparte uitwerking vond ik de film zijn doel voorbij
schieten...Het was niet diepgaand, climaxloos, leeg, etc. |
Citaat:
|
misschien handig als de ts zijn/haar voorkeur voor films geeft en dan met name commercieel of niet :P
zaitoichi :cool: elephant kreeg ik een beetje de kriebels van |
Citaat:
|
Is 21 grams al op dvd te huur? Ik ben helemaal niet meer op de hoogte van wat er te huur is en wat nog niet.
Lost in translation is niet aan te raden. Let wel: ik vond het wel een leuke film hoor ;) Maar de kans is vrij groot dat je er geen donder aan vind (kan ik me voorstellen). |
Citaat:
.. jaja.. ik heb een roloog moment! (maar ik haat die smiley) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|