![]() |
Het lukt niet om de sims2 op te starten.
Ik heb het gedownload, en geinstalleerd met alcohol 120%, en als ik hem opstart, krijg ik deze melding:
cd-/dvd-emulatiesoftware gevonden. Schakel alle cd-/dvd-emulatiesoftware uit en herstart het spel. Maar als ik dat doe dan doet ie het nog steeds ik niet, ik blijf die melding krijgen. |
Vermoedelijk verkeerd gekraakt. Iets waar we het hier op het forum niet ove rmogen hebben... :rolleyes:
|
Er is zoiets dat heet 'Winkel'. Als je daar je spellen weghaald heb je daar geen last van.
|
Citaat:
Maar goed, om die error te voorkomen moet je: - CloneCD/CloneDVD van je PC verwijderen; - Zorgen dat je de laatste versie draait van Alcohol 120%/Daemon Tools. Als het dan nog niet werkt, kwam ik deze tip tegen: - Ga naar je register (Start > Uitvoeren/Run > regedt32) - Verwijder de volgende sleutel: HKEY_CURRENT_USER\software\elaborate bytes\clonecd\settings Let wel: verkeerde aanpassingen in het register kunnen allerlei vervelende gevolgen hebben. Zorg dus dat je weet wat je doet of dat je iemand vindt die dat weet. :) |
Volgens mij heb ik niet eens Clone dvd/cd op de computer staan.
[edit] bedoel je daar dat alcohol 120% mee :o |
Maar wel alcohol 120%.
Maar dit zijn dus echt van die producten die ik daarom niet zou kopen, ik bepaal toch zelf wel welke software ik gebruik. Hetzelfde met beveiligdee cd's, koop je er een origineel moet je maar geluk hebben dat je 'm af kan spelen.. Big :nono: voor dit soort praktijken. |
Doet het nog steeds niet.
|
Tsja ik maak met a120% ook kopieen van mijn cd´s, vind ik makkelijker en dan beschadigen de cd´s minder (en raak ik ze ook niet kwijt).
Sorry ik kan je verder ook niet met je probleem helpen. |
lees het topic op 'Games'. ik heb daar al uitgebreid gepost hoe je 'de sims 2' aan de praat kan krijgen (*kuch* ook illegaal *kuch*).
|
Sims2 bevat een beveiliging die ervoor zorgt dat je zulke programma's niet mag draaien zoals 120% :) . eerst al de programmas uninstalleren die mogelijk ervoor kunnen zorgen dat Sims2 illigaal draait (y)
krijg je ervan als je een gierige nl'er bent en het spel niet koopt :p |
Het is me gelukt.
Alleen ik kan m niet onder mn eigen account spelen :confused: Wel die van mn zusje. |
>>> Games. En wellicht gaat ie daar alsnog dicht omdat er IIRC al andere topics over dit onderwerp bestaan. Anyway.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |