![]() |
Parijs-Tours
Morgen (zondag) wordt Parijs-Tours gereden. Deze klassieker wordt meestal gewonnen door iemand met een lange ontsnapping, of in een massasprint. Echter, topsprinters als Petacchi, Boonen en Zabel hebben zich reeds afgemeld.
Behalve de strijd om de dagzege is ook nog het wereldbekerklassement interessant. Rebellin leidt daarin met 6 punten voorsprong op Bettini, met nog twee wedstrijden voor de boeg. Dit zou dus ook een spannende strijd kunnen worden, mits Bettini hersteld is van zijn knieblessure opgelopen tijdens het WK, vorige week. Wie gaat deze klassieker winnen? Vinden jullie dit een leuke wedstrijd? En wat gaat de strijd om het WB-klassement opleveren? |
Di Luca gaat winnen :p
Ik vind het 1 van de minste wb-wedstrijden. Ik ga ook niet kijken :o En Rebellin gaat de wb winnen, zonder moeite, verwacht ik. :) |
Er zijn natuurlijke kansen op een ontsnapping omdat er belangrijke sprinters niet zijn, weet iemand waarom Fasso Petacchi heeft thuis gelaten?
Ik denk dat Bettini rapper is dan Rebellin dus die haalt meer punten. Ik vraag me ook af wat de bedoelingen van Rabo zijn allemaal knechten voor Freire of gewoon aanvallen? |
Freire gaat winnen denk ik, met de afwezigheid van zo veel conurrentie wordt het alleen maar makkelijker voor hem.
*GAAP* Parijs-Tours, echt een saaie wedstrijd, samen met de HEW de minste van alle wereldbekerwedstrijden naar mijn mening. Alleen maar vlakke, rechte wegen. Ik kan het ook niet zien, samenvatting 's avonds is wel genoeg. |
Parijs-Tours wordt meestal gezien als de minste wereldbekerkoers... ik vind andere klassiekers ook mooier, die hebben gewoon meer status.
Ik vind dat Bettini moet winnen! :p @ Ertur: jij altijd met je Di Luca. :p (n) |
Let nou maar op, Di Luca gaat winnen! :eek:!
Doet ie wel mee? :o |
Di Luca doet volgens cyclingnews.com niet mee, maar er zijn nog twee plekken vrij bij Saeco. Misschien dat hij later alsnog wordt ingevuld, maar ik ben bang van niet.:p (temeer omdat de race al bezig is :o)
@vreselijke fout: Petacchi is geblesseerd. |
Formidabel :eek:
|
Zo'n spannende laatste kilometer heb ik al een tijd niet meer gezien. Geweldig. :cool: (y)
|
Dekker! :cool:
|
Parijs-Tours de saaiste klassieker? ;) Het hangt er maar weer vanaf wie er voorop rijdt. Geef Dekker geen meter, heren in het peloton, je ziet hem niet meer terug.
|
Citaat:
|
Dekkeerrrrrrrrrrr :cool: (y)
hijz weer de oude! :D en met klap op de vuurpijl ook nog Freire 3e en leiding in het ploegenklassement voor de Rabo´s!! :) :) :) |
Rabo stond al dik bovenaan hoor. :p
|
Geweldig hoe Dekker won gisteren! :cool: Deed denken aan Richard Virenque in 2001 en Dekkers Touretappe in Lausanne in... (dacht ook 2001? :o ). Hij was echt supersterk zeiden ze. Jammer dat ik het niet live heb kunnen zien. :( Heb alleen de samenvatting gezien 's avonds. Hoe die Mart Smeets zat te schelden op die Kessler! :D(y) Hij had nog gelijk ook, en het mooie was nog dat Kessler het zelf nog niet kon afmaken in de sprint. :p
En Bettini neemt trouwens de leiding in het wereldbekerklassement over van Rebellin, Bettini eindigde in de sprint als zesde en Rebellin... weet niet, hij zat in ieder geval niet bij de eerste 10. Zou Bettini hem weer kunnen winnen? Het zou dan wel een fantastisch jaar voor hem zijn, nog mooier dan vorig jaar. Al heeft hij tot nu toe nog geen wereldbekerwedstrijd gewonnen (beetje Joop-Zoetemelk-achtig)... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Rabo´s zullen hun sterkste team inzetten zondag om de 1e plaats te behouden =) |
Boogerd wint in Lombardije...zou mooi voor hem zijn....toch nog een geslaagd seizoen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Boeiend (A) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |