![]() |
[TFT] schoonmaken
Hoi,
mischien is dit al is eerder gevraagd, maar hoe kun je het beste een tft scherm schoonmaken? Bij mij op school doen ze het met glassex, maar toch vind ik het een beetje eng dat op mijn 19 " te gaan spuiten. groetjes |
Het is niet aan te raden middelen als glassex te gebruiken
Gewoon met een beetje water en een doekje. mocht dat niet lukken; de fabrikant van het scherm heeft vast een schoonmaak advies. |
kijk in je manual :)
|
Inderdaad: nevernooit glassex. Heel dom van jouw school.
|
www.mycom.nl of een andere PC winkel hebben ze altijd van die speciale TFT schoonmaakdingen, paar euro.
|
Citaat:
bij paradigit hebben ze 'safeclean' voor 7 euro, met doekjes.. 'Een range van high-tech, Reinigings- en beschermings producten, specifiek ontwikkeld voor: - LCD/ TFT en Plasma schermen (Monitor en TV) - Multimedia / dVD disks Kenmerken: Milieuvriendelijk - bevatten geen alcohol, oplosmiddelen of giftige stoffen - volstrekt veilig! (ook voor coatings)' |
Citaat:
|
dat ligt er maar net aan wat de vlek eigenlijk is... stof,pastasaus,cola etc krijg je er prima af met water. vette vingers is idd een ander verhaal
in iedergeval kan gewoon een beetje water (lees vochtige doek) geen kwaad voor welke monitor dan ook. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |