![]() |
playstation 2
Hier opnieuw dan :
Ik heb een playstation 2 verkocht....omgebouwd enz... BIj mij thuis werkte de playstation prima! Nou sprak ik hun net en hun krijen alleen maar zwart/wit beeld....nu hoorde ik via via weer dat dat aan de kabel kan liggen dat je dan een RGB,scart kabel nodig heb??? Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat het is? Nogal lullig als je playstation verkocht is en het daar opeens niet doet Groetjes xx |
Citaat:
daar hebben ze ntsc (60hz) en hier in europa gebruiken we pal (50 hz) oplossing is simpel: qoute :) Gebruik een RGB kabel en sluit deze aan op de RGB ingang van de TV. RGB is een wereld standaard waardoor u gewoon kleur heeft, de kabel moet dan dus ook op de RGB ingang van de TV worden aangesloten, heeft een TV 2 of meer SCART aansluitingen dan is 1 daarvan meestal maar met RGB uitgerust, u kunt zien welke dit is achter op de TV of in de handleiding van de TV. Heeft u geen RGB ingang op de TV dan heeft u een NTSC PAL booster nodig. Offtopic: playstation ombouwen :nono: :p |
eej!
Bedankt! Ik ga nu maar eens proberen om aan zn RGB kabel te komen:S jij zegt dat dat een standaard is maar het is een speciale voor de playstation hoorde ik? of bedoelde je dat ook? Ik kan hem haast nergens krijgen namelijk .... offtopic: ombouwen mag niet nee maarja er mag zoveel niet :) (weet je wat al die spellen anders kosten ;) bedankt! groetjes |
Citaat:
maaruh http://www.hotbit.nl/index.php?cPath=30 have fun :rolleyes: |
Nou hier in de buurt nergens te krijgen hoor!
Noul woon ik ook maar in een dorp maarja ze wisten niet waar k het over had! Maar bedankt!! |
Tis zo een kabel:
http://www.madrom.de/psxhard/psxrgbk.jpg Intertoys, of Bart smit moeten ze als het goed is gewoon hebben |
Hou toch op met Ps2 en kom PC Gamen.
Kan je tenminste fatsoenlijk richten met shooters. |
Ach dat valt nog mee hoor,
Kan ook goed op een controller, ps 2 heeft een andere doelgroep, nl hij is functioneel voor het hele gezin, games voor de kids, en dvds voor de ouders :D + hij ziet er nog mooi uit :D |
-> Games
|
Kabeltjes was niet los te koop bij intertoy's of bart smit:S haast nergens verkochten ze hem los..
maar heb hem nou via internet kunnen bestellen en het werkt! Bedankt allemaal :) |
Bij mij is het scherm gewoon overbelicht als me moter draait. Maar dat licht iedergeval niet aan me ps2
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |