![]() |
RPG's
Ik weet niet of dit hier de juiste plaats voor is, maar spelen hier ook mensen RPG/MMORPG's? (Role Playing Game/ Massive Multiplayer Online Role Plying Game) Zo ja, welke?
I speel de volgende RPG's op internet: -Kings of Chaos: [site lijkt de link niet te mogen] -NukeZone: www.nukezone.nu |
Ik speel(de) Ultima Online, maar ben op het moment shardloos, vanwege ruzie met een Administrator die de reïncarnatie van Stalin/Hitler/Noem-Je-Favoriete-Dictator. :(
En van een andere shard heb ik nog steeds geen bericht gekregen. :( |
Offtopic:
Citaat:
|
Is nukezone een RPG?
Hoe dan ook, ik heb ooit Planetarion (?) gespeeld in dat genre. Maar nu niet meer. |
Ik speel Dark Age of Camelot. Een MMORPG (www.darkageofcamelot.com). Het is echt heel relaxt:D. maarja dit is mn eerste mmorpg dus verstand heb ik er nog niet van. Ik vind dit soort spellen btw alleen leuk als je het met een groepje bekenden doet. Anders loop je echt de hele tijd nutteloos monstertjes te hakken voor Experience.
|
Zo af en toe speel ik Ragnarok op een gratis nederlandse server (www.dutchro.tk)
|
Citaat:
Op het moment speel ik helemaal niks, beetje oude adventures alleen. Wacht nu vooral op World of Warcraft, hopen dat dat wat wordt, hoewel ik al veel negatieve berichten erover heb gelezen. |
|
Speelde vroeger Tibia, maar werd gehacked en had geen zin een nieuwe char te beginnen.
|
Ik heb zowat alle mmorpg's gespeeld die er uitgekomen zijn :D
Maar ik speel op dit moment Final Fantasy XI waar ik redelijk aan verslaafd ben geraakt in korte tijd. En ik zit in de Star Wars Galaxies: Jump to Ligtspeed beta(waar ik natuurlijk niets over mag vertellen ;)) |
Probeer Morrowind.Ik vind dat nogsteeds één van de mooiste rpg's ooit gemaakt.Anders kun je diablo II ,dungeon siege en neverwinternights proberen ;)
|
Citaat:
Maar wat heeft persoon "X" voor slechts over WoW gehoord? |
Diablo geen rpg?Het werkt anders wel met experience,quest,etc.
En da's waar :) World Of Warcraft! :bloos: Vergeten |
Op papier gezien kun je Diablo zien als een RPG.
Maar je bouwd geen diepgaand karakter, dus nee, het is geen échte RPG. Citaat:
|
Ik hoop dat Dungeon Siege II even leuk wordt als deel I. Die vond ik echt (y). Goeie sfeer.
|
zelda is tog een rpg???? :confused:
|
Citaat:
Tis alleen jammer als je hem eenmaal heb uitgespeeld dan is het saai. |
Citaat:
|
Planescape Torment:
Fallout 1 & 2 Baldurs Gate 1 & 2 De Icewind Dale serie is opzich ook wel leuk. |
Citaat:
|
Gothic 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is de allevetste die er is.
gemaakt door een stelletjes mafkezen, echt mooi en uitgebreid. Wel even doorzetten in het begin daarna wordt het echt heel erg geniaal!!Echt voor de liefhebber. Ik ben zelf nog niet heel erg ver maar het duurt nu al heel lang. Het stat systeem is niet zo heel erg geweldig maar dat doet niet af aan de gameplay. De opdrachten (quests) zijn echt leuk en origineel en de wereld is echt groot maar overzichtelijk. De 3d Orcs zijn echt te vet, evenals de andere beesten. Ik heb trouwen nog nooit een orc verslagen :P zelf ook nog niet zo lang bezig. Morrowwind is echt veel minder leuk dat gothic 2. Ook fable moet je habben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik speel sindskort weer fanatiek Dark Age of Camelot. Fantastische game (Y)
|
Citaat:
|
Ik zie hier eig'luk nix van World Of Warcraft..
Kijk ik nou niet verder dan me neus lang is?:| Daar zit ik in ieder geval met smart op te wachten, ben sowieso al warcraft-fan sinds het prille begin, en rpg's eet ik ook wel als koek:D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik speel op een FreeShard (www.fallenrealms.net). Ik zit pas op lvl 23 (paladin). De server is nog niet perfect, quests niet implented etc. Maarja het is gratis he:D. (in game heet ik btw robbo de smobbo, Whats in a name right;)). |
Citaat:
Ik let erop, okee? |
heb je de laatste week veel gespeeld? ik heb namelijk op eergister na elke dag wel een paar uur gespeeld (addict:P). Ik voeg je wel ff toe bij friends, kan je mss later ook wel in de Guild (Flying Dutchmen)
|
ik speel www************ :)
|
Ik speel momenteel morrowind Tribunal/Bloodmoon.
Als mmorpg heb ik Dransik gespeeld tot dat je ervoor moest betalen, ook heb ik Dark-Future gespeeld. |
Citaat:
Ik speel nu dus met Horvik, maar hij is nog maar lvl 12 ofzo... Heb niet zo heel erg veel tijd en ben pas net op die server aangekomen... |
gothic is gaaf ja (1 en 2) was destijds behoorlijk blij met de super groote demo (gaaf je een goed indruk)
|
Ik speel de WoW beta
te vet (y) |
Fallout 1/2 zijn de beste rpg's ooit.
|
Citaat:
gothic2 is een goed spel ja, maar om hem beter te vinden als morrowind ? Gothic2 heb ik in 1 week tijd uitgespeeld, morrowind ben ik nu al 3 maanden mee bezig en het einde is nog niet in zicht... is echt wel een stuk uitgebreider dan gothic2 (ook een stuk ongebruiksvriendelijker ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb heel wat Rpg's gespeeld (kleine 11 jaar nu) |
Ik speel op het moment alleen nog maar mmorpg's, soms koop koop ik een spel waar ik veel van heb gehoord (Evil Genius nieuwste aanwinst), op het moment speel ik -->
-City of Heroes -Planetside -Eve-Online -Evil-Genius En hopelijk binnenkort World of Warcraft, heb de beta gespeeld op een private server zeer gaaf (y) |
Citaat:
Je komt helemaal niets over hem te weten, hij is geen bekende held of iets dergerlijks waar verhalen over worden verteld. Het mannetje begint gewoon helemaal blanco in de game, waarna hij zich langzaam vormt. Als je dit vergelijkt met rpg's zoals KOTR, dan is dat duidelijk diepgaander qua char's. |
Heeft iemand the Temple of Elemental Evil al 'ns gespeeld?
|
Citaat:
|
Ja, maar niet online. :)
|
Niet online...
Massive Multiplayer ONLINE RPG... Of weet ik nu in eens niet meer wat een mmorpg is? :o |
evil genius is meer een rts hoor, waar zijn de befaamde how to build/train your own karakter.
Dusz.. Dungeon Keeper met een Austin Powers jasje, is meer een rts dan rpg. |
diablo 2 LoD
runescape goldensun 1&2(GBA) |
ik ben trouwens ein-de-lijk begonnen aan planescape torment :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |