![]() |
Problemen na installeren SP2
Gisteren heb ik Service Pack 2 geinstalleerd en nu loopt, na een jaar probleemloos alles gedraaid te hebben, mijn PC zwaar langzaam. Zelfs bij de animatie van het startmenu vraagt ie 100% van mijn processor. Dit slaat helemaal nergens op, want ik heb gewoon een Pentium 2.4 met 512MB Ram.
Daarnaast doet ie over een reboot nu ook ruim 2 a 3 minuten, terwijl ie dat eerst in +-10 seconden deed. Dit gebeurde echter pas nadat ik Java Runtime Enviroment had geinstalleerd om Azureus te kunnen gebruiken. Hebben meer mensen dit probleem? Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Weet iemand hoe ik de GODVERGETEN SCHIJTIRRITANTE melding van de Firewall weg kan krijgen? |
Hey, ik zou zweren dat ik deze bij Software had neergezet.
Naja... Modjes? dank! |
Ik hoor veel shit over service pack 2.
Wacht gewoon nog een tijd. |
Citaat:
|
SP2 is een ondertussen een synoniem voor problemen
Firewall uit (&security centre meuk) control panel->administrative tools-->services-->select security center-->properties-->disable en stop service |
ik heb hetzelfde.
|
Citaat:
|
wat is service pack eigelijk??
n00bheid :( |
Citaat:
|
Ik verplaats.
|
SP2 sucks.
Ditch het. |
Windows zuigt gewoont. Punt.
|
Okay, wil je je vraag in dit topic stellen? Zijn we ook meteen van dat off-topic gezeur af. (Bij mij werkt SP 2 prima.) (Oh en LEES het topic eerst even. Misschien staan er wel tips in waar je iets aan hebt.)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |