![]() |
Gedicht gezocht
Heeft iemand een gedicht over een monster dat in de wc zit? Dat buldert als er doorgetrokken wordt? Of weet iemand waar ik dat kan vinden? Heel erg bedankt alvast.
|
Is het een reeds bestaand gedicht, of wil je dat mensen hier er één gaan verzinnen?
|
ja ik ken hem, volges mij heb ik hem zelfs nog hier in een boekje staan, ff zoeken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis tog bes een kinderlijk gedichtje he? mja, deze lijkt erop, maar ik ben er niet zeker van of het hem is...
Het pleebekbeest O jeezis, Kees, het pleebekbeest die als een scheet door de wc heen reest is met zijn vreselijke bek in de plee geweest! Kees, het pleebekbeest! Weet ik veel hoe dat soort mag heten hoe lang hij is, breed uitgemeten? Hij maakt mij bang en woest. Hier in de pot heeft hij gezeten had bijna in mijn bil gebeten net toen ik heel erg moest. Maar toen, dat heeft hij wel geweten toen schrok hij zich toch mooi de neten hij stikte van de hoest. Hij gilde, ik zal het nooit vergeten ik had hem in zijn bek gescheten en toen hield hij zich koest. O jeezis, Kees, het pleebekbeest die als een scheet door de wc heen reest is met zijn vreselijke bek in de plee geweest! Kees, het pleebekbeest! srry, voor de spelfouten, ik moes hem overtypen uit het boekje... |
Heel erg bedankt, maar 't is hem niet. Die ik bedoel is korter en 'liever', maar ook een beetje kinderachtig. Tis ook voor kinderen. ;)
|
GERT-JAN ABRAMS:
WC In de WC Onder de plee Was een beest Hij hield er altijd feest Hij was een echt beest! Toen opeens stopte het feest Er kwam een kuisvrouw Ze goot in de WC iets groen En toen gaf ze het beest een nattezoen tis hem vast niet... misschien als je iets meer over het gedichtje verteld...? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |