![]() |
`hoerige´kleding
In de topic over mini rokjes hadden mensen het over `hoerige´ kleding
wat verstaan jullie onder hoerige kleding? leef je uit! |
Wat foto's van jou posten, oh hihi :rolleyes:
Hoerig is gewoon nono, sexy mag best, maar alleen in de slaapkamer. Een beetje vrouw is aantrekkelijk zonder dat te koop staat met haar lichaam. |
hoezo foto´s van mij?
vertel! |
hoerig: van die panter-/tijgerprinttopjes die niet veel meer zijn dan een lapje stof. Of een zelfde soort jurkje die net aan over de billen valt.
Gruwelijk. |
Citaat:
+ik vind te bloot helemaal niet sexie, je moet wel wat aan de verbeelding overlaten huh;) |
Citaat:
ontopic: te korte rokjes, teveel inkijk, veel (foute) make-up, te strakke broeken die eigenlijk niet passen, te korte shirtjes etc. |
Chickies die zich puur zo kleden voor de (mannelijke) aandacht :nono:
|
Citaat:
|
en waar wordt dat in godsnaam op gebazeerd?
alleen op mn nick? Btje jammer! |
Classy hoerig is leuk :cool:
|
Citaat:
|
nice 1 cu2
|
Citaat:
ik vind alles wat ordinair bloot is hoerig. maar een flink decolleté, of een kort rokje met pumps kan heel sexy zijn maar absoluut niet hoerig. |
agree met Noe
|
Citaat:
het hangt er ook van af wie het draagt. Sommige meisjes zien er al dellerig uit in een soepjurk, en anderen zien er nog steeds braafjes uit in een catsuit bij wijze van spreken. Ik ken bijvoorbeeld een meisje dat gekleed gaat in luipaardjurkjes, overknee-laarzen, leren petten, enzovoort, maar dat staat echt bij haar en is niet ordinair. Maar ik ben eerder voor de decolleté's (als je mooie borsten hebt) en verder braaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |