![]() |
Mijn zusje is gedumpt
En nou vind ik haar zielig, het is dus uit met haar vriendje, half gedumpt, half haar eigen beslissing.
Nu wil ik als lieve goede broer iets voor haar doen, want ik zie haar niet zo vaak :( Wat moet ik doen, om mijn zusje te helpen? |
Haal een grote bak ijs en huur een paar echte wijvenfilms (zoals Liever Verliefd) en ga die samen met haar kijken!
|
Jah, hou haar bezig zodat ze er niet zo erg aan denkt. Ga met 'r naar de bios ofzo. Of neem haar een dagje mee naar de dierentuin, pretpark, museum, duinen, of iets dergelijks.
|
Daar heb ik niks meer aan toe te voegen :)
|
regel een nieuwe vriend voor haar
|
Citaat:
Kansloosch kuttopic (n) |
Citaat:
ga idd leuke dingen met haar doen, maak haar aan het lachen..dat soort dingen. |
Citaat:
|
He riddie, ik wil wel even een dagje langskomen en rebound-guy spelen. Ik heb het lichaam en het ontbreekt me aan verstand, die rol is me op het lijf geschreven :s
|
Met haar praten, idd lekker jank films etc kijken.. :) lieve broer ben jij zeg! (y)
|
Je kan toch goed brownies bakken ;) Ik denk dat je d'r vooral een beetje met rust moet laten verder.
|
Doe zoals die jongen in de kotexreclame. Lekker mee zielig doen en Ben&Jerry's eten bij lekkere-mannen-films en semi-romantische films :)
|
Neem haar gezellig mee naar de bios, en geef haar die schouder om ff op uit te huilen :).
|
See above, en als je niet naar haar toe kan vul je gewoon een doos met chocolade en tissues en dat soort toestanden, en die stuur je dan op:) Oh en een lief briefje/kaartje erbij natuurlijk.
wat ontzettend lief btw, ik wou dat ik (zo) n broer had |
Citaat:
dat zei een jongen uit m'n klas een keer toen ik net gedumpt was. ik werd zo boos :mad: ik stel voor om gewoon een arm om der heen te slaan en naar haar te luisteren :) ze zal vast haar verhaal kwijt willen en wil ze dat niet dan moet je gewoon 1x tegen der zeggen van :"als je erover wilt praten, dan ben ik er voor je en als je er niet over wilt praten dan ben ik er ook voor je" :) |
Ow wat lief.. Ik wou inderdaad dat ik zo'n broer had.. *gvd.. ik HEB niet eens een broer.. alleen maar een zusje*
Anyway.. Veel chocola! Veel films! Veel drank! Veel hij-was-jou-toch-niet-waard! |
Grote zak wiet kopen.
|
Citaat:
maar wees vooral begripvol, biedt een luisterend oor... en is inderdaad erg lief van je |
ga met d'r shoppen en jij betaald.. :p werkt altijd!!
|
shoppen en uitgaan, dronken worden en een vent voor haar versieren(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige wat mijn broer zou kunnen doen is geen flauwe grappen maken als ik zomaar begin te janken. |
Ik heb een bak B&J gekocht en naar haar toegegaan, en lekker op de bank gezeten en de kat geaaid.
Toen wat gepraat en haar naar bed gestuurd. Volgende week gaat na haar kamertje, en dan kom ik maar langs en lekker voor haar koken en satc kijken. |
bak brownies voor dr, dat kan je keeiii goed
|
Awwww lief
Owja ontopic: Der afleiding geven... idd zoals mensen zeggen film huren en ijs en gewoon luisteren. Vooral veel luisteren. |
Citaat:
|
Zeg dat ze niet zo zielig moet zijn omdat het leven is zoals Forrest Gump al zei.
Shit happens |
Citaat:
|
godgruwelijk wat een drama, aan de reactie te lezen lijkt het wel of de hele familie van dat mens is verongelukt.
|
Citaat:
|
Chocola :D
|
Citaat:
Veel dingen die al genoemd zijn. Beetje met haar praten over wat voor eikel het wel niet is, of iets leuks (^ :P) gaan doen. |
huur een paar kung fu films :)
|
ga met haar naar de hoeren
|
Lieve broer ben jij zeg (y)
Toen mijn langdurige relatie uitging (dat hield ook in dat ik vanuit het buitenland weer terug naar Nederland verhuisde, dus nogal een ingrijpend iets) gaf m'n broer me een heel ingewikkeld en nogal verslavend computerspel, om m'n gedachten een beetje te verzetten. Ook lief :) |
Hoe gaaf, zo'n broer als jij! :o :) :cool:
|
Ik vind hem gewoon een gaylord (n)
|
Citaat:
Het lijkt mij iig geweldig als je broer op deze manier voor je klaar staat! |
Citaat:
Haar vriend wil ik liever niet aanvallen, hij was dan geen romanticu en had er rare trekjes op na, ze hebben wel 2 jaar gehad en ze loopt gewoon in pyjama rond en snikken. Met haar blowen is wel een goed idee, gewoon haar op andere gedachten brengen (y) |
Citaat:
Me broer neemt me ook altijd mee naar de bios kan gelukkig goed met hem vinden. En vind het leuk dat hij me meevraagt. Gelukkig bestaan er nog meer van zulke broers :) Ze heeft het getroffen ;) |
Wat lief!! Dit is de reden waarom ik altijd al een oudere broer heb willen hebben.. :D
Eigenlijk denk ik dat alles wat je doet wel goed is. Stuur haar een kaartje (ook al woon je in hetzelfde huis) of koop een grote bos bloemen, een doos chocola of een knuffel voor haar. (y) |
Citaat:
Dus een kansloosche kutreply van jou (y) |
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je d'r gewoon vol moet proppen met chocola, een stapel flairs moet geven, en een cd met schreeuwende vrouwenmuziek (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar de vorige reacties ook wel. En pas inderdaaderg goed op met quasi goed bedoelde opmerkingen. |
gewoon lekkur op de bank hangen en snoep eten en chocola want daar houden meisjus van! :D
|
Ik wil ook zo'n broer
Eigenlijk is alles al zo'n beetje gezegd. Troost haar een beetje, doe iets leuks met haar. Films kijken en ijs eten is inderdaad wel een goeie optie. Maar een dagje weg is ook wel leuk. Leidt haar gedachten iig af van het feit dat ze net gedumpt is. Btw; hoe oud is ze? |
Citaat:
....................... gast als je dit op een forum moet plaatsen ben je echt contactgestoord.... |
Citaat:
en jij moet je bek houden, want riddieeeee is gewoon een schatjeee! <33 :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |