![]() |
wat is een goede zoen?
een beetje in navolging van het topic van EkiaM...
wat is in jullie ogen een goede zoen? Voorkeuren over snelheden, tongbewegingen, speekselhoeveelheden, etc. zijn welkom... |
Een zoen die niet van te voren is 'bedacht' maar gewoon op gevoel gaat.
Kom op zeg, er is toch niet één bepaalde zoen die goed is? En als die er al is: dat kan je niet omschrijven. |
Wat een belachelijk triviaal onderwerp.
|
Een gewenste die niet slecht is
|
Citaat:
en vooral spontaan :o |
Citaat:
|
waarin het net lijkt of je zweeft! :)
|
Met veel liefde,
En weinig slijm (y) |
Als ik geniet? Zal me een worst wezen HOE hij het doet, ALS hij dat maar doet ;)
|
- Met gevoel
- Aansluitende techniek (aansluitend aan die van jouw) - Niet teveel doordacht - Gewenst (Sarah (y)) - Lichaam meespelend. |
Citaat:
|
Een zoen is altijd goed als ie van iemand is die ik fysiek zeer aantrekkelijk vind en die een beetje zijn tandjes gepoetst heeft.
|
Eentje die je het gevoel geeft dat je zweeft van geluk :)
|
de eisen van een goede zoen zijn volledig afhankelijk van je bui en het moment. Tijdens een schuifelnummer ga je toch ook niet iemand uithollen!
|
nou een goede zoen is:
een zoen waar zoveel gevoel achter zit dat je het gevoel hebt dat je vliegt! :) |
Citaat:
|
nietus..
|
Zachtjes, lief, met veel liefde gegeven, en waarbij je de behoefte krijgt om nog veeeeel langer door te zoenen. Dus niet eentje waarbij je denkt "dit was fijn" maar waarbij je nog gewoon kunt stoppen met zoenen. Het moet eentje zijn waar je helemaal in opgaat.
Je kunt wel zeggen dat het triviaal is, maar dat is logisch.. en niet boeiend. Geef dan gewoon je eigen mening over een goede zoen. :) |
Citaat:
|
iigg niet een warbij je allebei te veel bier op hebt wardoor je een rauwe tong krijgt en bijna niet meer kan zoenen..
|
van iemand die zich een beetje aanpast, eentje die rustig doet, en vooral die van iemand waar je verliefd op bent (vonken!! :p)
|
Eentje die je niet ziet aankomen (zoals bijvoorbeeld dus de eerste keer dat mijn ex me zoende :o ).
Verder niet te snel, gewoon lekker draaien en na 30 sec. de andere kant op of iets anders proberen :D:bloos: |
Hangt ervan af:
Bij een losse flirt voor een avondje: Niet te hardhandig, maar er moet wel de nodige erotiek in zitten. Veel tong, weinig speeksel. Met een vaste partner: Liever, zachter, romatischer. Ik vind het fijn als hij tegelijkertijd over mijn wang streelt. Ik vind het bij vriendjes ook fijner om meer kusjes te geven dan echt te tongzoenen. |
een goede zoen is lekker
|
Citaat:
|
een slechte zoen
|
Waar je een echte paal van krijgt.
|
wat een kut topic zeg, die heb ik nog maar 100 x gezien ook. :s
|
Citaat:
|
Mja, ik zou zeggen als het maar gemeend is. En sensueel, niet te hitsig zeg maar.
|
Citaat:
|
Een kus die onverwachts komt.. waar liefde, tederheid, gevoel en passie aan te pas komt..
|
Een kus die vol met gevoel zit. Waar geen kwijl langs je kin afloopt. en geen wasmachine effect. ;)
|
Citaat:
|
Een goede zoen in mijn ogen:
-met heel veel gevoel (dat je echt de vlindertjes in de buik voelt bij wijze van spreken) -Heel lief en zachtjes -De rest van je lichaam mee laten sleuren idd -Daarna echt even bij moeten komen |
Een spontane zoen, waar ik de kriebels van in mijn buik krijg.
Dat is een goede zoen. |
Als je met mij kust.
|
wat ik gister heb gehad ;) :o
|
Ten eerste, zo moet het NIET:
Tijdens een normaal gesprek de ander plotseling beetpakken en als een helikopter je tong het werk laten doen, en achteraf 10 liter speeksel als afscheidscadeautje... (n) Hij is nu ook niet voor niks mijn ex ;) Zo moet het: Op een zomerse avond tijdens zonsondergang op het Scheveningse strand, op een afgelegen plekje met je vriend en dat zijn ogen al zoveel vertellen wat niet met woorden is te vertalen, en dan.... :) |
Hehe......Dit is een hele goede:
Niet mogen zoenen omdat je tong ontstoken is en je de ander niet wil besmetten (dat was ik dus in dit verhaal) Vervolgens samen op zijn bedje n film kijken......knuffel de knuffel.....kusje in de nek.....maja t mocht niet he;) kusje op de wang....knuffeltje hier.....handje op de heup;).......toen kreeg k n anti-stress masage......ik draai me om..........en toen lagen we al te zoenen:p Nou dat was echt n hele goede zoen:p |
een zoen wat meer is dan dom rondjes draaien.
een goede zoen, is een zoen wat met passie en liefde wordt gegeven. Dat kan dus lief betekenvol kusje op je voorhoofd/neus/mond. Dan een echte volle urendurende zoen. |
NIet alleen zoenen, beetje pesten ;)
terug trekken. in de ogen eventjes aan kijken. Zachtjes op der lippen kussen. Dus niet alleen maar met je tong.. beetje meer afwisselend :) |
geen idee...ik heb nooit gezoend :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |