![]() |
en wie heeft er....
vrijstellingen voor vakken en wil voor mij even eht volgende beantwoorden? :D
als je vrijstelling hebt voor vakken, dan hoef je dus het vak neit te volgen en daar geen tentamen in te doen(?). maar krijg je dan wel de studiepunten die bij die vakken horen? |
misschien wordt het wel afgetrokken van de totale studiepunten. dus je krijgt geen studiepunten, maar je hebt ze ook niet nodig
denk ik:D |
Bij ons waren er mensen die bijv. anw niet hoefden over te doen als ze bleven zitten, maar dat moesten ze wel opvullen met andere vakken om de slu's vol te maken.
|
Je krijgt gewoon de studiepunten die je ervoor zou krijgen, zonder er iets voor te hoeven doen.
|
Je krijgt de studiepunten...
MAAR het telt niet mee voor het halen van de IBG-norm van 30 studiepunten in het eerste jaar, TENZIJ je er een speciale schriftelijke toestemming voor hebt. |
Citaat:
ik krijg dus gewoon de ects die bij het vak horen, staat er dan ook een cijfer op je cijferlijst? of alleen die ects? |
Citaat:
maar khad het neit echt over middelbareschool ;) |
Citaat:
|
Ik heb voor 1 vak vrijstelling aangevraagd, maar das al een maand geleden of zo, nix meer over gehoord. Maar dat had ik ook wel verwacht, ik doe namelijk een verkorte opleiding op de Uni om mijn master binnen te halen (ben nu bachelor) en in zo'n verkorte opleiding (met name in het eerste jaar, het schakelprogramma) is het moeilijk om een vrijstelling te krijgen.
Overigens vinden veel mensen die bij me zitten dat ze heel weinig nieuwe stof krijgen, alleen maar herhaling van de HEAO, en dat is ook wel zo. Sommigen hebben nu al namelijk voor minstens 2 vakken al vrijstellingen aangevraagd :D (we hebben 6 vakken) maar of ze er iets mee opschieten??? Wordt moeilijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
raar, kvroeg het de opleidingsmanager ofzo en die wist het oook niet precies. ze mompelde wat en zei dat ze het druk had...
:s Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je krijgt geen cijfer (lijkt me ook nogal logisch), maar gewoon je studiepunt(en) voor dat vak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |