![]() |
Black of Death?
Ik vroeg me gewoon eens af wat de gemiddelde forummer hier meer kan waarderen, Black Metal of Death Metal. Ik heb zelf duidelijk een voorkeur voor Death, maar heb vaak het gevoel dat Black hier populairder is.
Anyways: Black of Death? |
boeiend, zolang het maar coulant ragt. (overigens is ook niet-raggende muziek relaxt)
|
Boeiend, ik luister het allebei en het heeft allebei z'n charme.
|
Ik luister ook Black hoor, maar ik verkies over het algemeen toch Death boven Black. Natuurlijk heeft Black ook zo zijn charme.
|
Laat de optie 'allebei niet' dan weg, dan komen er toch alleen maar sukkels die geeneens metal luisteren en toch daarop stemmen.
Ik heb voor black gestemd, hoewel ik een flinke pot old school death ook goed kan waarderen. |
Zolang het smerig en chaotisch is, is het mijn ding wel. Dat sluit het grootste deel van beide genres uit, dus dan heb ik denk ik geen voorkeur.
|
Maakt me ook niet zo uit eigenlijk.
Bijden hebben gave bands en kutbands |
death dan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
das ook wel kort door de bocht zeg :s |
Citaat:
|
Citaat:
Geen zin om uit te leggen hoe ik het wel bedoel, lijkt me vrij voor de hand liggend. |
death
|
black
|
Citaat:
@ telluriet: ik snap wel wat je bedoeld, want nu stemmen mensen die het niet luisteren en der ook weinig verstand van hebben, maar om ze meteen als sukkels te bestempelen hoeft niet :) |
Citaat:
ok:) |
Hangt van mijn bui af, het heeft allebei zijn Charmes.
|
Black death come to love me
Black death caress me Black death lick my pale skin Black death I'm not scared |
Deathmetal
|
Citaat:
|
Ik waardeer ze allebei, maar luister wat meer death metal dus heb ik dat maar gestemd.
|
Black Metal & old school death
|
Allebei niet. Ik luister alleen homo erotische PowerMetal.
|
vind het beide geen succes
|
ik luister wel metal, maar dan Nightwish, After Forever, Epica enzo, dus niet echt deathmetal of black metal. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zwart metaal blijft nog altijd oorlog. |
Citaat:
|
Wat is het verschil?
|
Citaat:
Daarna Burzum - Lost Wisdom Je merkt het wel |
death
|
Citaat:
Het is toch gewoon een keuze in die poll? Er zijn toch ook wel mensen die wel metal luisteren en het beiden niet leuk vinden. |
(y)
|
Btw ik was altijd in de verondersteling dat dingen zoals Arch Enemy enzo ook deathmetal is maar is dat wel zo?
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat is overigens in godensaam het nut van zo'n zouteloze pol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
black
|
death he
black is kut |
Zwart
|
Black metal heb ik nooit echt begrepen. Alleen Esoteric vind ik goed, en dat is niet eens echte black metal.
Geef mij maar een goede portie death metal (y) |
Ik denk Black, omdat daar vaak nog symphonische toetsen bij zitten en als ik ergens een
|
ik vind het allebei wel te pruimen, hoewel ik laatste meer death luister
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Black, tenminste nog een beetje melodie
|
Deathmetal
Wat zijn er veel homies met mij? dacht dat het hier allemaal blackies waren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |