![]() |
je schaamtemoment afgelopen week
loopt rustig de trap af, glijdt een paar treden uit, knettert met rug tegen de leuning aan (tot grote verbazing geen schrammetjes of wat), leuning afgebroken :S, hak onder mijn nieuwste schoen ook nog eens afgebroken... loopt rustig verder naar beneden...
"WHAT THE FUCK gebeurde daarboven?".. euh...... Nog meer people, met stupide blunders? Gooi't eruit! |
Gisteren tijdens dansen. Wij gingen fancy dansen. De laatste stap bestaat uit een 3/4 draai (deze dans dans je alleen, zonder partner) Ik zat niet op te letten, dans instructeur zegt iets, waaruit ik uit opmaak dat we de 3/4 draai 4x gaan doen. Dus we beginnen, ik maak meteen mijn draai, blijkt dat we bij stap 1 hadden moeten beginnen. Hele zaal 1 grote chaos :bloos:
|
Ik ben doorgaans niet zo'n kluns. :cool:
|
Citaat:
|
Het feit dat je danst is op zichzelf al een reden om je te schamen.
|
Ach, tijdens de dans was ik wel weer 1 van de weinigen die goed draaiden. De andere maakte allemaal hele draaien, aangezien we die eerst hadde geleerd. Ben ongeveer 3x tegen iemand aangelopen die verkeerd draaide :P
EDIT: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hej dansen is best grappig...
volgens mij heb ik deze week geen schaamtemomenten.. |
Ok, Pudding_Gek heeft vrienden gemaakt, leuk geweest, mensen post je eigen verhaal eens!! :)
|
Citaat:
dat is trouwens wel iets langer geleden. |
Tijdens mijn tentamen vrijdag was ik klaar voordat ik weg mocht, dus ik ging om me heen zitten kijken. Nu ben ik blok 1.1 voor de tweede keer aan het doen, dus ik verbaasde me over het feit dat ik een studiegenoot van vorig jaar herkende (ik weet niet precies waarom ik me verbaasde; er zijn 70 mensen die dit jaar blok 1.1 voor de tweede keer doen). Ik wist niet zeker of hij het wel was dus ik 'm eens goed bestuderen. Na een tijdje kwam ik er achter dat hij misschien al een halve minuut dóórhad dat ik naar 'm zat te staren :D
En in plaats van even vriendelijk te lachen ging ik opeens heel hard de andere kant op staren :o :p |
Oh ja vergeet ik bijna actie nummer 2. ik loop rustig het pc-lokaal in(was iets te laat) ga zitten, start de pc op en na een kwartiertje werken kwam ik erachter dat ik in het verkeerde lokaal zat :bloos:
ik denk al; waarom staren die mensen mij de hele tijd aan(ik zit net in een nieuwe klas dus ik ken ze niet zo goed) jaja de puddinator is weer op dreef deze week |
toen ik in het winkelcentrum in mijn woonplaats bijna op mn bek ging omdat er iets glads op de grond lag, en mijn schoenzolen erg glad blijken te zijn. Kon me gelukkig nog net aan mn moeder vastgrijpen.
|
ik:'hee daar komt je vader aan'
'nee, dat is mijn moeder' okee... oeps! |
Ik schaam me nooit.
|
Ik ben superhard gevallen in de trein
Maar dat was eigenlijk vrij lachwekkend :) |
Citaat:
|
Hmm, ook leuk, tijdje geleden. Niet mijn schaammoment, wel van een collega van me. Ik werk in een supermarkt:
Zus kwam, samen met vader even langs. Ik loop naar ze toe, samen met collega (Mark). Ik zeg tegen hem: Kijk, dat is mijn zus en mijn vader. Mark stelt zich voor aan vader, geeft hand aan zus en vraagt: ''Dus u bent de moeder van Ernst?'' :bloos: x1000 |
Vrijdagavond was leuk, tot ik er zaterdagmiddag achterkwam dat ik met ****** had gezoent.. En iedereen had het gezien :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
stenigen die hap zeg ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gister onderuit gegaan toen we blij aan het doen waren.
(Een vriendin liet me per ongeluk flink struikelen.) Dat was schamen en auw. :o |
Jongen vertelde me dat hij eindelijk een vriendin had... Noemde haar voornaam en ik noemde haar achternaam voor de grap. Toen hij zei dat zij het was, geloofde ik het niet, omdat ze gewoon een lomp kind was... zo even doorgegaan totdat het toch echt dat kind bleek te zijn :o
|
Ik vergat gisteren mijn tanden te poetsen. :(
|
Citaat:
Ik vond t echt afschuwelijk. Dus ik zei: wanneer scheer je t weer af. hij zegt: "ik vind t wel leuk" Dus ik: "even serieus' Hij: "ik ben serieus" Ik: "hahah, maar wanneer haal je m nou weg?" Bleek dat ie m wilde houden :rolleyes: Gelukkig is ie na 2 weken stug volhouden voor de bijl gegaan :D |
Zoveel :s .
|
Elke minuut is er één met schaamte.
|
zoveel.
door je vader de trap op en af worden geholpen (ook al gaat het nu al aardig zelfstandig :) ) |
ik doe alles met trots
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de stomme dingen van mij, zijn eerder gesproken/getypt dan gedaan. Ik maak altijd hele vage opmerkingen en dan kijkt iedereen me zo aan alsof ze water zien branden. Vandaag heb ik meer van momenten gehad.. :(
|
een tuinslang in mijn broek en de kraan open
|
Citaat:
|
Ik was op straat keihard met mezelf bezig en toen vroeg ik de sterke arm om me een handje te helpen.
|
Citaat:
|
Ik maak geen fouten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: