![]() |
[EN] Literatuurlijst
Hallo,
Weet er iemand drie leuke, interessante, makkelijk, leesbare Engels boeken die ik kan lezen voor mijn literatuurlijst? Bij voorkeur over WOII. |
In de bibliotheek op je school of in je woonstad hebben ze vast wel wat engelse boeken staan die je kunt lezen!
|
Over WOII ken ik er geen, maar Jack London schrijft makkelijke boekjes die ook nog eens leuk zijn.
|
The day of the triffids.
|
|
Citaat:
Heb je die "film" die ze gemaakt hebben gezien? zó slecht. echt om te huilen gewoon |
Twee boeken die ik erg goed vond en als literatuur werden gezien door mijn docente:
- One flew over the coockoo's nest - silence of the lambs Maar helaas niet over WOII. Ik hou niet van boeken die over geschiedenis gaan. |
Citaat:
Maar ik zou eens naar je docent(e) gaan of naar de bieb (y) |
Ik zoek ook nog een boek voor mijn engelse literatuurlijst, het moet wel over racisme gaan...
BVD. |
Citaat:
Bibliotheek, daar hebben ze amper boeken in het Engels. |
the color purple is mooi en niet moeilijk, de hoofdpersoon celie is niet echt goed geletterd en maakt heel veel grammaticale en spelfouten. Dat is wel heel mooi om te zien en niet zo lastig om te lezen, eerst wel ff wennen hoor, dat de zinnen soms niet lekker lopen! maar wel super gaaf boek! (ok een flim van btw ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens staan er ook heel veel Engelse boeken in onze gewone bieb, terwijl ik in een dorp woon waar de bibliotheek maar klein is. Volgens mij moet er dus in elke bieb wel een Engels aanbod zijn. Als ik jou was zou ik overigens wel, nádat je hebt uitgezocht welk boek je gaat lezen, even navragen aan de docente of ze het literatuur genoeg vindt. Ze kan wel makkelijk zeggen dat je gewoon moet gaan lezen, maar als ze achteraf begint te zeuren dat het niet onder literatuur valt, dan heb je wel een probleem. |
Animal Farm :D
|
the third reich is dan echt iets voor jou (Y)
|
a judgement in stone is ook heel leuk, ben ik nu aan het lezen, is niet egt moeilijk
kus lies |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |