![]() |
leesbaar?
Reward.
Ik loop. De rode stip brandt, maar houdt mij niet tegen. “Cut”. Kut, ja. Ik sta er wel op, maar niet zoals ik en de ijdelheid dat willen. Overnieuw, dus zonde één gehad. Ik heb altijd een radiografisch-bestuurbare-auto willen zijn, maar het valt tegen. En de prullenbak maakte kennis met mijn script. Tijd te kort voor het allereerste begin, dan maar vanaf nu zonder invloed van hoe het hoort. De “vrijheid” slaat me toe. Helaas zit iemand te eten uit MIJN oorspronkelijke lettertjes, dus loop ik alleen. Alles is nieuw, en alles doet het. Behalve die felbegeerde knop. Wat getaped is, staat vast, hoe fout ook. Nu is het geen multiple-choice meer, ik moet kiezen tussen “Play”. Tien keer ineminemutte heeft geen zin, ga vooruit, denk vooruit, loop vooruit, hup, vooruit! |
Een beetje vreemd... Lopen er hier nou verschillende dingen door elkaar? En is 'Reward' de titel? Waarom?
Citaat:
|
je kan er in zien en van maken wat je zelf wilt, simpel een acteur of iets ingewikkelders (metaforisch) waarin alles door elkaar loopt...
Wat ik er zelf precies mee bedoel vertel ik niet, ik ben benieuwd naar wat jullie er met of zonder een beetje fantasie van maken... kon ik maar terugspoelen--> reward En ijdelheid is één van de zeven zonden |
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik het niet zo'n bijzonder stukje, het doet me nauwelijks iets en leest ook niet heel lekker. Het staat daar gewoon een beetje te staan. |
Overnieuw wordt algemeen gebruikt. Het is geen goed woord, maar wel een woord.
Als die titel goed had gestaan had ik er al een stuk meer van begrepen. Citaat:
Rewind |
hahaha, ja uhu, reward is beloning, maar het is bedoeld als in dat het terugspoelen een beloning zou zijn, (en ten tweede ook dat je het beter zou doen als je er een beloning voor krijgt, maar als het goed gaat hoef je het niet terug te spoelen, dus heb je die "beloning" niet nodig, maar dat is een beetje vaag, en ook persoonlijk)
|
misschien kan het dan beter rew(ard) zijn, dan heb je beiden in één keer...
|
Een beetje vreemd, dat zeker.... :)
|
vreemd ja....:)
geestachtig...maar wel,euhm, goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |