![]() |
Hoe hou je het vol?
Nja, ik heb sinds kort weer'ns een vriendin, en ik zie eigelijk wel potentie voor de langere termijn.
Maar't probleem is dat ik totaal geen ervaring met lange relaties heb, 0.0; mn langste relatie ooit duurde 2 maanden en toen rende ik al bijna gillend de deur uit Hoe kan je ervoor zorgen dat relaties langer dan 2 maand duren, hoe hou je't spannend leuk etc etc..? |
weet ik niet, kheb ook nog nooit een lange relatie gehad.
kzou elkaar iig niet te vaak zien (als je er niet tegen kan werkt dat benauwend) elkaar blijven verassen en je best voor elkaar blijven doen, lijken me dingen waardoor je niet snel op elkaar uitgekeken bent. had je dat bij je vorige vriendin ook dan, dat je dacht dat het wel voor langere termijn zou kunnen zijn? |
Citaat:
maar tot dusver is't bij mij gebleven bij losse scharrels en veel 1 night stands |
gewoon rustig opbouwen, niet mekaar opeens elke dag gaan zien. dat is mijn tip voor nu, en natuurlijk nog veel meer. maar dat moet je zelf uitzoeken met z'n tweeen. en ga elkaar niet claimen. houd allebei je eigen leven. succes ermee!!
|
Ik heb nu anderhalf jaar met mijn vriend, nu gaat het goed:D
maar dat is een tijd anders geweest... bij ons ging het eigenlijk fout doordat we teveel bij elkaar waren; we zien elkaar iedere dag op school, maar toen ook nog vaak na school. Ik denk dat je moet proberen elkaar niet teveel te claimen... en maak eens ruzie op z'n tijd (niet te vaak natuurlijk) :p |
Elkaar niet te vaak zien
|
Het gaat eigenlijk vanzelf :) Je kunt natuurlijk samen leuke en romantisch dingen doen. Af en toe lekker uit eten en regelmatig afspreken. Tsja, zoals ik al zei... het gaat eigenlijk gewoon vanzelf :D
|
Bij mij gaat het ook vanzelf goed met m'n vriend... Mja, 't blijft gewoon leuk (*denkt aan het topic dat ze vandaag geplaatst heeft* ok, soms ook minder leuk :P ) :)
|
Citaat:
Natuurlijk is het zo dat je elkaar in de eerste 2 weken het meeste te vertellen hebt, simpelweg omdat je elkaar dan nog niet kent. Na 2 maanden is dat wel anders. Maar als je gewoon af en toe eens leuke dingen gaat doen en iets nieuws te vertellen hebt, is het echt niet zo heel moeilijk om het 'vol te houden' (wat klinkt dat... geforceerd zeg :p) Dingen samen doen èn dingen alleen (of met iemand anders) doen, zorgt voor gespreksstof. :) |
Altijd blijven praten. Samen nieuwe dingen doen. Elkaar de ruimte gunnen voor eigen dingen. Goede sex :o Eerlijk zijn tegenover elkaar. Dingen die je dwars zitten niet opkroppen. Etc.
|
Allebei je eigen leven en vrienden aanhouden, maar samen ook leuke dingen zoeken om te doen (dus niet elke keer hele middagen bankhangen, maar iets gaan ondernemen).
Iets zoeken wat jullie allebei graag doen. (m'n broer en z'n vriendin zijn gek op dierentuinen en hebben zichzelf tot doel gestelt om alle dierentuinen in de Benelux te bezoeken. Leuk toch? :D) Elkaar af en toe verrassen, met elkaar blijven praten, en vooral: je niet zomaar uit het veld laten slaan als het een keertje wat minder is. |
ik zie mijn vriendin ook niet te vaak en we hebben allebei nog een apart leven naast onze relatie, dat werkt harstikke goed en zo heb je elkaar nog wat te vertellen
|
Ik zit nu in principe ook in mijn 1e serieuze relatie. Tis geen kwestie van volhouden, als je volledig voor iemand gaat. Tenminste niet voor mij, ik zou namelijk niets liever willen. En tijd vliegt dan ook voorbij.
Tis altijd leuk, ik zie hem wel vaak en dat gaat allemaal goed. Ik vind het erg belangrijk om gewoon volledig je zelf te kunnen zijn bijelkaar, elkaar te kunnen vertrouwen etc. maar ook gewoon lol kan hebben met zn tweeen. Op die manier " hou je het makkelijk vol. " |
Elkaar ook nog een eigen leven gunnen. Dat neit alles om jullie tweeen draait en dat jullie niet het stel worden dat altijd maar bij elkaar zit.
|
Neuken voor vaderland
|
Hoort vanzelf te gaan. Zo niet, dan kun je het net zo goed uitmaken.
Zwart-wit denken, that's the shizzle :cool: |
Als je niet het gevoel hebt dat je met een bepaalde meid een lange relatie aan kan moet je er niet aan beginnen als een lange relatie is wat je wil. Als je het opeens allemaal goed en recht gaat zetten door bepaalde acties en tips die wij je hier moeten geven zit het niet goed.
Moet voornamelijk uit jezelf komen, zoniet; niet aan beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet uit jezelf komen en moet je echt niet op zo'n manier forceren. Puur gevoelsmatig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom op, als je toekomst hebt met iemand dan hoort het vanaf het begin goed te voelen en goed te lopen. Anders is het logisch dat 't stuk loopt. Natuurlijke selectie (y) |
Ik snap dan weer niet hoe iemand nou binnen 2 maanden al met een relatie op kan houden. Waarom begin je in vredesnaam een relatie met iemand bij wie je 't niet eens langer dan een paar maandjes uithoudt?
|
Als je je af moet vragen hoe je het volhoudt zit je niet goed in die relatie, dan is het net of een relatie iets is wat je voor straf hebt of zo. Een relatie hoort leuk en fijn te zijn, niet iets waarvan je je afvraagt: hoe hou ik dit vol?
|
Als het de (een) ware is dan hou je het gewoon vol omdat je van elkaar houdt. Je moet elkaar niet op de lip gaan zitten en elkaar claimen. Gewoon elkaar ruimte geven om je eigen dingen te doen en leuke dingen samen doen.
|
je moet vooral proberen om daar niet aan te denken:) doe gewoon waar je zin in hebt, en communiceer met elkaar over dingen. dan kom je al een heel eind.
zelf heb ik bijna 1,5 jaar met mn vriend, en we zien elkaar zo ongeveer elke dag. (maar hij woont dan ook praktisch naast me). en dat is ook niet altijd goed nee, maar ja. t went. |
Citaat:
En sommige mensen willen alleen een beete lol :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |