![]() |
Blije trance muziek
Voro een speciale cd zoek ik van die lompe blije dance trance muziek, en ik heb geen flauw idee waar ik moet zoeken.
HEt moet gewoon leuk en blij klinken.. iemand ideen? Een van de nummers die er al op staat is, There Ain't no party like an alcoholic party en meisje van dj madman |
dj madman dig ik wel
|
stophoest
|
Trance hoort niet blij te zijn! Trance moet gaan over dood en verderf en misantrophie!
|
trance heeft sowieso geen gevoel :)
|
Citaat:
|
dat is dance..
Trance is wel wat dieper dan wat jullie bedoelen... |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, koop gewoon 2 skihut cd's en je hebt genoeg blije zut om de meest depressieve snothic nog vrolijk te maken. |
Trance begon ooit leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dude, je moet japanse house checken, dat is echt slecht, en voldoet volgens mij wel aan jou criteria.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heerlijk nr. |
Citaat:
|
dj tiesto magik 1tm6 zijn echt meesterlijk, mooi geluid, heel relaxt.
|
Wat ik blij (blije) Trance altijd heb is dat ik er alleen maar depressief van word.
|
Lomp en blij?
Menthal Theo? |
gigi d'agostino
wat geen trance maar meer dance is, maar wel vrolijk en fout, is o-zone! :D (ze zijn misschien fout, maar wel uber-lekkerrrr!) :p |
Blije trancemuziek werkt altijd averechts bij mij.
Citaat:
|
it doesn't stop.
it just gets better. :D |
"Blije trance" is een pleonasme.
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat ene nummer van tomcraft is ook wel goed lonelynes heet ie volgens mij |
Citaat:
|
Citaat:
|
typ gewoon trance in @ dc++, en druk op random folders.
gegaradeerd dat er 'blije' (idd pleonasme) trance bij zit die je zoekt ,maar nu de veel belangrijkere vraag... waarom wil iemand in hemelsnaam dat soort muziek op een cd....?( die niet bedoeld is als onderzetter oid) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
om even serieus te reageren dan die mafkezen boven mij: ;)
je bedoeld dus erg commerciele trancenummers met een vocal er in zoals lasgo,milk inc en sylver? of meer van de nummers van Jan Vayne? |
MegamanX ik walg van jouw plaatje
|
Citaat:
|
hahah
|
Ik hou van alles van Delerium. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |