![]() |
stiekem aan de pil?
Van mijn moeder mag ik (nog) niet met een jongen naar bed en als ik haar vraag 'wanneer wel?' spreekt ze over een periode van 4 jaar of meer. Ik heb un vriendje en wil gewoon voor de veiligheid aan de pil. Maar de optie: me mams vertellen zit er niet in want dan mag hij niet meer thuis komen en ik 's avonds niet naar hem..etc. Ik dacht er dus aan om stiekem aan de pil te gaan.... hoewel ik niet weet of de dokter zijn mond kan houden en we wonen in een dorp dus roddels gaan snel,,,,, wat moet ik doen!!!! :(
|
weten je ouders wel dat je een vriend hebt dan?
|
De dokter moet z'n mond houden, zo simpel is het. (hoewel ik niet weet vanaf welke leeftijd dat is.. 12, 14 of 16. De eerste 2 ben je al voorbij, de derde nog niet.. dus dan zou je nog even moeten wachten. Dat weet ik niet)
|
Citaat:
|
Gewoon vragen of je aan de pil mag. Als ze nee zegt dan zeg je 'oke dan doe ik het wel onveilig' :p
|
de dokter houdt zijn mond zeker weten
als hij dit niet doet loopt hij een groot risico om zijn titel kwijt te raken. |
Citaat:
anyway je kunt ook de pil via internet bestellen, of elke 3 maanden naar de dokter gaan voor een prikpil |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ten eerste moet je je moeder gewoon melden dat je aan de pil wil, desnoods omdat je last hebt van pijn tijdens de menstruatie, en ten tweede heeft je moeder niets te zeggen over of jij wel of niet met iemand naar bed mag, dus eigenlijk zou je haar dat ook duidelijk moeten maken.
|
het grote pil topic op L&G aub
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |