![]() |
geld verdienen met sex
Hallo,
Ik had een vraagje... Ik wil geld verdienen met sex....... Hoe kan ik dat het beste doen..? ik wil niet achter het raam staan ofzo!! iemand een idee ?? groetjes!!!!! alvast bedankt |
Niet dat ik een hoer ben ofzo helemaal niet ...maar gewoon tijdelijk voor extra geld.! meer niet!!
|
maak even een fotoboek aan en dan bespreken we de mogelijkheden even :)
|
jammer maar dan ben je toch echt een hoer
haha bied je aan in de kleine advertenties |
nooit antwoorden waar je wat aan hebt..!Lomp!
|
Webcamsex. :) (y)
|
Citaat:
|
Pure zonde van je lichaam.
Er zijn gelukkig betere manieren om ff snel geld te verdienen. Dus wees niet lui, meld je aan bij een uitzend- of arbeids bureau. |
Citaat:
|
Ga werken in een SM-club
flink spanken en op commanderende toon wat dikbuikige 50ers afblaffen en tadaa, geld |
Wat je ook doen kan, is wat mijn vriendin ff gedaan heeft, je gaat naar een stripclub, en vraagt gewoon aan lui of ze zin in iets hebben. je spreekt een prijs af en hoppa.. daar is je geld !
Anki |
Je heb genoeg 'hoer'huizen waar je een normale klanten heb, een goed georganiseerd geheel is. Je krijgt een eigen kamer, ze betalen voor de entree en dan ook nog eens aan jou. Je krijgt zoveel procent en niemand weet dat je er werkt :)
|
Let niet op al die mensen die het zomaar afkeuren met hun politiek correcte gelul.
Als jij dat wilt doen moet je dat lekker doen :). Tja je kan natuurlijk advertenties op teletekst zetten enzo maar ik neem aan dat je wel gewoon normale klanten wilt zegmaar. Dan zou je denk ik het beste in een chique bordeel (als dat de goede naam is) kunnen gaan werken. |
Citaat:
|
sex hebben voor geld valt gewoon onder hoereren/prostitueren, hoe naar dat ook klinkt. Dit als tijdelijk werk? Waarom zoek je niet gewoon iets wat meer verdiend, minder risico's aan zitten etc? Is het zo erg om een paar dagen vakken te vullen bij de AH? Magoe, verder zijn de beste antwoorden al gegeven. Verder zie ik dit niet uitlopen op een topicwaardige discussie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |