![]() |
uit de oude doos
-Jaja, daar loop je dan he, met je mooie rotkop en je hippe kapsel.- Ik heb dus echt helemaal letterlijk nul comma nul bereikt. Elke stap die ik zet is er één in de verkeerde richting en dat kan aan twee dingen liggen. Of de verkeersborden zijn door een bekende onbekende verwisseld, of ik ben gewoon zo scheel dat ik ze niet kan lezen. Nu loop ik lekker haaks op de richting die ik eigenlijk in wil. Rottig. En dan zou je denken “Loop dan 90 graden de andere kant uit”. Ja, zo ver was ik ook al wel. Maar 90 graden WELKE kant uit? Weer die keuze tussen rechts of links, en aangezien ik die beslissing zojuist ook fout heb genomen, blijf ik liever 90 graden verkeerd lopen dan 180.
Waarom is er nou niemand die mij even een klein zetje in de goede richting komt geven? Die eventjes met stoepkrijt “spring 10x zo hoog als je kan, roep heel hard “BOE” en ga daarna die kant uit” op de stoep schrijft, waarbij de enige moeilijkheid is uit te vogelen naar welke kant de slordiggetekende pijl wijst. Zoals vroeger. Ik ben zo alleen zo. Ik voel me behoorlijk nutteloos en stom bezig nu. Ik WEET dat ik fout zit, maar ik blijf toch maar in mijn eigen tempo doorlopen. Te lam om terug te gaan, hoewel ik me verveel. En ik mis mijn fiets. Jaren geleden wilde ik nog beroemd worden, maar nu zou ik het een beetje sneu vinden voor mijn fans. Er valt hier echt niets te beleven, voor mij pad, achter mij pad en overal beestjes. Nog zo iets waar ik niet van hou. |
Goh zeg. Toen jij zei dat je wel weer eens wat zou gaan posten, had ik niet zóveel stukjes verwacht.
Leuk. Deze leest echt lekker, makkelijk. Goeie beschrijving van verdwaaldheid. Alleen die - - - - - > in de tekst. Ik weet niet zeker of ik die nou wel zou laten staan. |
Deze staat hier al ergens gepost.
Duivelaartje - Tenminste, het komt me erg bekend voor.:| |
Citaat:
|
al eens eerder gespost, maar niet echt nuttige reacties op gehad, zo nu en dan iets opnieuw posten werkt effectiever;)
ik was vroeger helemaal weg van speurtochten enzo, vandaar die pijl... maar ik zal er nog eens naar kijken:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't is zomaar een ideetje. :) |
ik heb het iets aangepast, beter zo?
|
Voor mij wel. (y)
Waren die hoofdletters eerst ook al of is dat veranderd? Eerst vielen ze me in elk geval niet op en nu wel. Ik vind dat meestal een beetje overbodig, die manier van nadruk leggen. Voor de rest zou ik het lekker zo houden. Het is leuk. |
Leuk stukje, maar dat BOE enzo heel groot, vind ik nooit zo mooi staan. Mgoed, goed geschreven :)
|
ja, de hoofdletters waren al, maar die vielen in het niets bij die enorme pijl;)
ik zal ze weghalen, jullie hebben wel gelijk daarin, ik schrijf in spreektaal (vaak) en als ik "boe" zeg, zeg ik dat hard hihi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |