![]() |
De moeder van madeleen
Zij kan mij gestolen worden
uit haar lijf en uit mijn ziel de vieze haren sloegen in mijn gezicht terwijl haar orgasme mij overviel, - normaliter is zij niet zo snel - Als een fittnessapparaat bleef ik liggen - het is waar wat ik u vertel - Ik voel me gebruikt, zoals de handleiding zei, erbij geleverd door tell - Nu zegt ze mij op te schuiven - -sell wat doe ik hier!? wat heb ik voor een zonde begaan Geschater viel mij ten grondslag, had ik het licht maar aangedaan. Dan had ik kunnen zien, wie ik zou berijden - het was immers nacht - de tweede deur links - het bleek rechts - haar moeder had ik niet verwacht Nu rest mij slechts schaamte - de deur is niet meer dicht - kijkend in madeleen haar ogen terwijl de naakte waarheid wordt belicht. Deze is ontstaan in een bui van liefdesverdriet en euforie, maar belangrijker wat vinden jullie ervan? |
Leuk!! Kreeg een glimlach op mn gezicht. Vindt die onderbrekingen ook heel leuk, of die stukjes tussen streepjes in elk geval.
|
en hoe zit het op technisch gebied? :)
|
Is leuk!
Die -.....- is wel leuk. Een soort klinkslag. Maakt het humoristisch. |
Erg, erg apart mocht dit een waargebeurd iets zijn. Brrr, krijg er de kriebels bij (NEGATIEVE KRIEBELS) als ik aan de moeder van mn vriendin denk......
Stijl is vlot en aansprekend. Leest makkelijk |
Citaat:
|
Stacey's mom has got it going on :evil: :evil: :evil:
Hehe heel bijzonder dit. Het is ook zo grappig beschreven. Het enige puntje van kritiek is dat ik dat overdadige gebruik van "-"jes niet zo kan waarderen. |
O jawel, ik vind die "-"jes juist wel leuk, erg grappig. Ik vind het hele gedicht geweldig; humoristisch en technisch gezien ook goed. Je bent erg vrij in je manier van dichten en dat leest ontzettend leuk en vlot!
Maar goed dat dit niet echt gebeurd is. ;) Maar hoe kom je er op?! :p (oh, en dat is een beetje dubbelzinnig :o) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verrassend en hier en daar een leuke metafoor. Technisch is het matig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |